اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهدی: برگزاری دربی طبق آیین‌نامه و دستور العمل بین‌المللی بود/ طبقه دوم آزادی مشکل دارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: برای برگزاری دربی از آیین نامه‌ها و دستور العمل بین‌المللی تبعیت کردیم.

مهدی: برگزاری دربی طبق آیین‌نامه و دستور العمل بین‌المللی بود/ طبقه دوم آزادی مشکل دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 17:35 امروز 29 آذرماه در دربی 99 که در چارجوب هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار می‌شود، به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان دربی، اظهار داشت: سازمان لیگ و مجموعه ایفمارک اجازه نمی‌دهد سلامت بازیکنان تحت‌الشعاع قرار بگیرد. ما روزهای زیادی را از دست دادیم و سلامت بازیکنان را وجه المصالحه قرار نمی‌دهیم و مسلماً ریسک نمی‌کنیم. حتما بدانید که چنین ریسکی را به تیم ها تحمیل نمیکنیم و شرایط آب و هوایی جواب میداد.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط آب و هوا کاملا مناسب برگزاری مسابقه امروز بود، گفت: کاملا را باید ببریم روی آن درصد نرخ آلودگی که است. یک درصدی است که مشخص میکند، درواقع 200 میکرون است که باید برای بازی‌های بین المللی اجازه میدهند که در کشورها بازی ها برگزار شود؛ آنهم به تصمیم کشور میزبان است. ما هم از آن تبعیت کردیم و آیین نامه ها و دستور العمل بین المللی است. باز هم تشکر میکنم از کمیته اصرار که ما را کمک کرد و توانستیم بازی را برگزار کنیم و بپذیریم اگر این بازی و  آب و هوا یاری نمی کرد و برگزار نمی شد ما به زودی پنجره نقل و انتقلات را داریم و تیم ها دچار تغییر و تحول می شدند. هواداران دو تیم انتظار داشتند که نیم فصل اول بازی به جای خودش برگزار شود تا آن فشردگی جدول در نیم فصل دوم احیانا تغییراتی را به تیم ها تحمیل نکند.

مهدی در پاسخ به این سوال که پنجره نقل و انتقالات از چه زمانی باز می شود، گفت: بلافاصله از فردای هفته پانزدهم که تمام شود؛ پنجره نقل و انتقالات زمستانی ما باز می شود و فکر می کنم تا هفته 18 ادامه خواهد داشت.

مهدی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید چه زمانی تماشاگران می توانند به ورزشگاه باز گردند، گفت: این موضوع را اجازه دهید، مدیر پروژه ای که این کار را انجام می‌دهد جواب دهد. ما امیدواریم همین فردا باشد، اما اجازه دهید مدیر این پروژه استادیوم که زحمت میکشد پاسخ دهد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که حتما باید کار مشکلات رفع شود تا تماشاچیان به ورزشگاه بیایند، گفت: به نظر می آید که می توانند سکو به سکو بروند جلو، اما این بازی چون هواداران پرشماری هر دو تیم داشتند در مقابل یکدیگر و بعضی از سکو ها قابل بهره برداری نبود و در حق هوادارن اجحاف میشد. طبقه دوم اساسا مشکل دارد آن طور که شنیده ام؛ امیدوارم که اشتباه شنیده باشم. به نظرم مدیر پروژه بهتر میتواند پاسخگو باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول