اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کتائب الأقصی خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری شد

کتائب شهداء الأقصی شاخه نظامی جنبش فتح در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری شد.

کتائب الأقصی خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابو جهاد» سخنگوی رسمی کتائب شهداء الأقصی از مبارزان این گروه در کرانه باختری خواست تا همچنان جبهه‌های نبرد با دشمن صهیونیستی را آنگونه که با شهدایی همچون الکرمی، طوالبه و عیاش عهد بسته‌اند، شعله‌ور نگه دارند.

«ناصر ابو حمید» (۴۹ ساله) اسیر فلسطینی مبتلا به بیماری سرطان به دلیل بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به درمان بیماری وی بامداد روز سه‌شنبه (دیروز)، به شهادت رسید.

ابوجهاد در مصاحبه با وبگاه «الرسالة نت» گفت که عملیات‌های استشهادی نیز روی میز است و تصمیم اجرای این عملیات‌ها بستگی به ارزیابی مبارزان و مکان و زمان آن دارد.

وی افزود: «کرانه باختری هرگز دست بسته نخواهد ماند و کتائب الأقصی تمامی نقاط این سرزمین و کوچه و خیابان‌های آن را با آتش درگیری شعله‌ور خواهند کرد.»

وی از مبارزان کتائب الأقصی خواست تا بیرون راندن کامل شهرک‌نشینان از تمام نقاط سرزمین فلسطین، جبهه‌های کرانه باختری را همچنان شعله‌ور نگه دارند.

ابوجهاد همچنین به رژیم صهیونیستی درباره عبور از خطوط قرمز هشدار داد و تأکید کرد که دشمن صهیونیستی تل‌آویو، حیفا، یافا و هر منطقه‌ای از این سرزمین را شعله‌ور خواهد دید به گونه‌ای که هیچ روزی تصور آن را نمی‌کرد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول