اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس: در حوادث اخیر با دیکتاتوری سلبریتی‌ها و برخی دانشجویان مواجه بودیم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به رفتارهای دیکتاتورگونه بعضی افراد در حوادث اخیر، گفت: در حوادث اخیر با دیکتاتوری سلبریتی‌ها و برخی دانشجویان مواجه بودیم.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس: در حوادث اخیر با دیکتاتوری سلبریتی‌ها و برخی دانشجویان مواجه بودیم

مصطفی بابایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به رفتارهای دیکتاتورگونه بعضی افراد در حوادث اخیر، گفت: در حوادث اخیر با دیکتاتوری سلبریتی‌ها و برخی دانشجویان مواجه بودیم.

وی افزود: در‌گونه‌شناسی اغتشاشات اخیر شاهد خشونت‌هایی بودیم که در نوع خود نسبت به فتنه‌های گذشته دارای تفاوت‌ها و تمایزاتی بود، از جمله آن‌ها مدل برخوردی دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته با این مسئله بود.

بابایی اضافه کرد: طبیعتا از دانشگاه به عنوان محلی برای تبادل و تخاطب افکار و آرا در تمامی جوامع یاد می‌شود اما در فتنه اخیر نه تنها موضوع گفتگو مورد توجه قرار نگرفت بلکه عده‌ای از معاندین دیگران را حتی منع می‌کردند از هرگونه گفتگو با افکار مختلف و متضاد خودشان و اصرارشان بر این بود که مجرای فکری قشر مورد هدفشان یکصدا باشد و عملا قدرت عقلانیت و تفکر را از مخاطبین خود بگیرند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: این عدم تحمل نقد و گفتگو بعضا به درگیری فیزیکی حتی منجر میشد که در آن آسیب جسمی و روحی به دیگران وارد می شد. 

بابایی اضافه کرد: از نمونه‌های رفتار دیکتاتورگونه می‌توان به حمله وحشیانه به بسیجیان دانشگاه‌های مختلف اشاره کرد و یا آتش زدن غرفه‌ها و دفاتر بسیج دانشجویی و اجبار و تهدید دانشجویان برای عدم حضور در کلاس و تحریم سیستم آموزشی کشور اشاره کرد و در حوادث اخیر با دیکتاتوری سلبریتی‌ها و برخی دانشجویان مواجه بودیم.

وی افزود: به طور موازی همین پروژه برای بازارها و جریان‌های اقتصادی کشور نیز توسط عوامل خارج از دانشگاه پیگیری می‌شد و سعی داشتند این ماجرا را ادامه دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس، اضافه کرد: همه موارد یاد شده و هماهنگی موجود در اجرای پروژه‌های مرحله ای نشان می‌دهد این مدل دیکتاتوری حداقل در فتنه‌های گذشته در ساحت دانشگاه وجود نداشته و مردم عزیز ایران به خوبی این موضوع را درک کرده و مسیر را بر سوءاستفاده‌گران از اعتراضات مسدود کردند و بار دیگر تیر ضدانقلاب به سنگ خورد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول