اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه شد

«محمدطیب صحرایی»در جلسه امروز هیأت دولت به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد.

«محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، احمد وحیدی، وزیر کشور در جلسه امروز از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد و گفت: «محمدطیب صحرایی» به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد.

محمدطیب صحرایی استاد دانشگاه، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق (ع)و از فعالان عرصه تعلیم و تربیت و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق شهر تهران است، وی متولد سال ۱۳۶۰ کرمانشاه و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق(ع) است. از سال ۱۳۸۶ عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق بوده و در عین حال مسؤولیت‌های فرهنگی را در این دانشگاه بر عهده داشته است.

وی دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق(ع) است از سال ۱۳۸۶ عضو هیأت علمی این دانشگاه بوده، صحرایی فعالیت‌های دیگری نیز در فضای غیردانشگاهی در قالب فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی در حوزه تعلیم و تربیت در دو مؤسسه فرهنگی اندیشه روح‌الله و مطالعات راهبردی حکمت صادق(ع) وجود دارد، وی طراح طرح کشوری ایماوا (الگوی یک مدرسه ایرانی و اسلامی)، از مدرسان طرح بینش مطهر و طراح و مجری طرح شهید بهنام محمدی از طرح‌های موفق حوزه تربیتی در مدارس کشور است.

از سوابق شغلی محمد طیب صحرایی می‌توان عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق (ع) نیز اشاره کرد.

محمدطیب صحرایی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) گذرانده است.

صحرایی پیش از این یکی از گزینه‌های تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم بود.

گفتنی است، پیش از این «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه بود که ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۰ در این سمت منصوب گردید.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول