اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جنجالی های هفته| از دستگیری یک فوتبالیست عزادار در پارتی تا بازیچه شدن دوباره علی کریمی

در هفته ای که گذشت اتفاقات جنجالی زیادی رخ داد که یکی از مهم ترین آنها دستگیری یک دروازه بان فوتبال و همچنین بازیچه شدن دوباره‌ علی کریمی توسط رهبران حامی اغتشاشات و ضد ایران بود.

جنجالی های هفته| از دستگیری یک فوتبالیست عزادار در پارتی تا بازیچه شدن دوباره علی کریمی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته را با هم مرور می کنیم:

زلزله اسکوچیچ در فوتبال

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران یکباره بغضش ترکید و با انتشار پست های انتقادی علیه فدراسیون فوتبال حرف هایی که مدت ها در دلش بود را عیان کرد. البته او چند دقیقه بعد پست هایش را در اینستاگرام حذف کرده بود اما دیگر دیر شده بود. رسانه های کشورمان به طور مبسوط به آن پرداختند و یک جنجال تمام عیار به راه افتاد.

اسکوچیچ که ظاهرا از صحبت های مهدی محمد نبی نایب رئیس اول فدراسیو فوتبال علیه خودش شاکی بود،  اعلام کرد: نه شما نه آقای تاج و نه خراطی در تیم من نبودید تو از دنیایی هستی که کیلومترها با من فاصله دارد و کاملا واضح است که شما و همکاران تان با طمع و خودخواهی در حال نابود کردن فوتبال ایران هستید. تنها نتیجه ای که الان گرفتید شکست است. از شما می خواهم که از نام من برای توجیه بزرگترین شکست خود یعنی دریافت ۶ گل از انگلیس و شکست مقابل آمریکا استفاده نکنید در عوض از پاداش ها لذت ببرید و از ماشین هایی که برای شما به دست آوردم و بابت این واقعیت از من تشکر کنید.

کتکاری تماشاگران کشتی!

دلخوش بودیم که کشتی رشته پهلوانی و قهرمانی است و اخلاق در این رشته حرف اول را می زند اما مدتی است که در کشتی هم حاشیه های پر رنگ و جنجالی شاهد هستیم در آخرین مورد در لرستان روی سکوهای تماشاگران شاهد کتکاری بین تماشاگران بودیم البته مسئولان اهالی کشتی را از نگرانی در آوردند و گفتند که در این درگیری ها چاقو کشی در کار نبوده ! جالب است که محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیو کشتی هم در حین برگزاری مسابقات کشتی در سالن حضور داشته است.

استیضاح وزیر ورزش؟

برخی رسانه ها مدعی هستند سایه استیضاح روی سر حمید سجادی افتاده است و بیش از ۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی درخواست استیضاح وزیر ورزش را دارند با این حال برخی مسئولان در حال تلاش هستند که این استیضاح را به نحوی منتفی کنند. سجادی در هفته گذشته دست به تغییرات گسترده ای در وزارت ورزش زد و بسیاری از مدیران وزارت ورزش را تغییر داده است.

باید دید سجادی می تواند در صندلی وزارت باقی بماند. به هر حال او یکی از چهره های متخصص ورزشی و استاد دانشگاه است اما امیدواریم در عملکردش هم به اندازه دوران قهرمانی اش موفق عمل کند.

آشپز تیم ملی با مادر مسی اشتباه گرفته شد!

رسانه های آرژانتینی نوشتند که آنتونیا فاریاس آشپز ۱۰ ساله فدراسیون فوتبال این کشور بعد از قهرمانی تیم آرژانتین وارد زمین چمن شد و مسی را در آغوش گرفت و همین مساله باعث شد که برخی از عکاسان و خبرنگاران خارجی تصور کنند او مادر مسی است! 

حرف های جالب پرویز مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال بعد از دربی پایتخت گفت اگر بازیکنان ۲ دقیقه بازی را نگه می داشتند برنده می شدند! حرف او کاملا درست اما همه هواداران فوتبال یادشان هست که پرویز مظلومی در حالیکه ۲ بر صفر ار پرسپولیس پیش بود در نهایت ۳ بر ۲ بازنده شد و ایمون زاید مهاجم خارجی پرسپولیس را تبدیل به یک سوپرمن کرد!

*ادبیات تاج و حرف های حیرت انگیز خیابانی

مهدی تاج در شبکه ورزش حاضر شد و به سوالات جواد خیابانی و رسول مجیدی دو مجری از دو نسل متفاوت پاسخ داد البته این مرتبه تاج بسیار هجومی کارش را انجام داد و باعث شد که جواد خیابانی در گوشه رینگ گیر بیفتد!

جواد خیابانی که سال ها تجربه حضور در رسانه ملی را دارد نه تنها نتوانست از پس حملات تاج بربیاید بلکه حتی نتوانست از مجری جوان هم دفاع کند و مهدی تاج هم هرچه دل تنگش خواست به این مجری گفت! مجری که زمانی دو سال سن داشت مهدی تاج در باشگاه فوتبال مدیریت می کرد! جالب تر اینکه میثاقی و شبکه سه تلاش کردند بالاخواه شبکه ورزش و جواد خیابانی و دیگر مجری تلویزیونی دربیایند و به همین دلیل هم بعد از دربی ۹۹ وعده دادند که جمعه شب ( امشب) ویژه برنامه ای در خصوص مصاحبه تاج خواهند داشت!

رفتار و نوع صحبت های مهدی تاج انتقادات فراوانی را نسبت به وی همراه داشت.

دربی 99 با مصاحبه های کارشناس هواشناسی!

یک خانم کارشناس هواشناسی در ابتدای هفته اعلام کرد به دلیل الودگی شدید هوا امکان لغو دربی پایتخت وجود دارد! این در حالی است که هیچ کارشناس هواشناسی حق اظهار نظر در مورد لغو یک مسابقه یا تعطیلی ادارات را ندارد اما در فوتبال ما همه چیز امکان دارد! حتی یک وقتی یک کارشناس احساس می کند که دو تیم بزرگ فوتبال کشور نباید باهم بازی کنند! با این شرایط بدون اغراق باید گفت قطر کار بزرگی انجام داده که جام جهانی را برگزار کرد ما برای برگزاری یک دربی کلی ناهماهنگی بین مسئولان غیر ورزشی کشورمان شاهد بودیم!

دعوای مردان سوئیسی فوتبال!

سب بلاتر رئیس سابق فیفا از اینفانتینو انتقاد کرد و گفت: برگزاری جام جهانی با 48 تیم از دور آینده تجاری سازی فوتبال است! او حتی از رئیس کنونی فیفا انتقاد کرد و گفت مسابقات باشگاهی ربطی به اینفانتینو ندارد اما او در فوتبال باشگاهی نیز دخالت می کند! هیچ رابطه ای به هموطن سوئیسی ام ندارم.

اینفانتینو وعده داده که جام باشگاه های جهان در آینده با 32 باشگاه برگزار خواهد شد. او البته پیش از این قصد داشت جام جهانی را هر دو سال یکبار برگزار کند!

ادامه طناب کشی وزارت ورزش و فدراسیون والیبال

رئیس بازنشسته فدراسیون والیبال از روز 30 آذر دیگر طبق قانون نمی تواند در فدراسیون حضور داشته باشد و وزارت ورزش به دنبال انتخاب سرپرست برای این فدراسیون است تا انتخاباتش برگزار شود با این حال مجمع عمومی فدراسیون والیبال قصد ندارد چنین تصمیمی را بپذیرد و مدعی است که اگر این اتفاق رخ بدهد والیبال کشورمان تعلیق خواهد شد!

دروازه بان دستگیر شده در حالت غیر عادی در پارتی مختلط

یکی از دروازه بان های سابق یک تیم پرطرفدار پایتخت در روزهای گذشته در یک پارتی مختلط و در حالیکه حالت غیرعادی داشت دستگیر شد. این بازیکن ظاهرا هم مست بوده و هم از مواد مخدر هم استفاده کرده است. به هر حال فوتبالیست های ما گاهی یادشان می رود که یک ورزشکار حرفه ای باید در شیوه زندگی اش هم حرفه ای باشد و چنین حرکتی در هیچ کجای دنیای فوتبال پسندیده نیست و حتی خود باشگاه با فوتبالیستی که چنین مرزهایی را رد می کند برخورد انضباطی شدید می کند که یکی از مهم ترین تنبیه ها کاهش درصد قابل توجهی از رقم قراردادش است.

البته این بازیکن پیش از این با بازوبند مشکی در زمین حاضر شده بود و اعلام می کرد که نسبت به اتفاقات کشور، عزادار است!

بازیچه شدن دوباره علی کریمی و این بار دیدار با رئیس جمهور آلمان!

علی کریمی یکی از لیدرهای اغتشاشات کشور بار دیگر بازیچه شد و این بار با رئیس جمهوری آلمان دیدار داشته است!

قابل توجه برخی افراد که دیدار ملی پوشان با رئیس جمهوری کشورمان را حرکتی سیاسی تلقی می کردند و به این بهانه قبل از جام جهانی هجمه سنگینی علیه تیم ملی و ملی پوشان ایجاد کردند! خیلی جالب است نظر این افراد را در مورد دیدار علی کریمی با رئیس جمهوری یک کشور بیگانه که حرف های تندی هم علیه کشورمان بر زبان آورده بدانیم! یک بام و دو هوا مگر می شود؟!

البته پیش از این هم ویزای کشور آمریکا برای علی کریمی صادر شده بود و این سلبریتی مزد وطن‌فروشی‌اش را از کشور حامی اغتشاشات در ایران گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول