اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت جوان فلسطینی طی درگیری با صهیونیست‌ها در نابلس

یک جوان فلسطینی حین مقابله با یورش نظامیان صهیونیست به منطقه شرقی شهر نابلس، با گلوله جنگی هدف قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهادت جوان فلسطینی طی درگیری با صهیونیست‌ها در نابلس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد پنجشنبه از یورش نظامیان رژیم موقت صهیونیستی از پاسگاه «بیت فوریک» به منطقه شرقی شهر نابلس خبر دادند.

طبق گزارش‌ها، همزمان رزمندگان مقاومت فلسطین، اشغالگران را در مجاورت اردوگاه «بلاطه» در جریان یورش به شهر نابلس هدف قرار دادند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» در این‌باره نوشت: «یک نظامی صهیونیست در میان شلیک شدید گاز اشک آور به محله الضاحیه در نابلس به سمت مقبره یوسف یورش برد».

رسانه‌های فلسطینی با بیان اینکه ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی نیروهای کمکی به اطراف شهر نابلس اعزام کرد، گزارش دادند: «انتظار می‌رود شهرک‌نشینان صهیونیست امشب به آرامگاه یوسف یورش ببرند».

دقایقی بعد هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یک فلسطینی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه کمر و پا در خیابان عمان در نابلس مجروح شده است.

خبرگزاری شهاب با اشاره به تداوم درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با ارتش اشغالگر در جریان یورش به نابلس، خبر داد: «احمد عاطف دراغمه، جوان فلسطینی، بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر به شهادت رسید».

همزمان گروه مقاومت «عرین الاسود» نیز با صدور بیانیه‌ای گفت: «گروه‌های ما پس از هجوم نیروهای اشغالگر به منطقه شرقی نابلس، با گلوله و مواد منفجره دست ساز با صهیونیست‌ها مقابله کرده و درگیر شدند».

بامداد چهارشنبه نیز همزمان با عملیات تیراندازی به سمت ایست بازرسی صهیونیست‌ها در نابلس، جوانان فلسطینی با اشغالگرانی که به بیت‌لحم یورش برده بودند، درگیر شدند. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول