اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر سلامی: خدمات مرحوم شیبانی او را در حافظه تاریخی ایران زنده نگه خواهد داشت

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: اخلاص، اخلاق اسلامی، خیرخواهی و نیک‌اندیشی و همت و پیشتازی در خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان او را در حافظه تاریخی ایران و ایرانی زنده نگه خواهد داشت.

سرلشکر سلامی: خدمات مرحوم شیبانی او را در حافظه تاریخی ایران زنده نگه خواهد داشت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مجاهد نستوه و مردمی مرحوم آقای عباس شیبانی نوشت: وی در مناصب اجرایی خدمات ارزشمند و ماندگاری را به ودیعت نهاده است.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت مجاهد نستوه و مردمی، ‌طبیب وارسته مرحوم آقای دکتر عباس شیبانی موجب تأسف و تألم فراوان شد.

وی در زمره پیشگامان مبارزه با رژیم منحوس شاهنشاهی و یاران صدیق و دیرین امام راحل و رهبری و شخصیت های انقلابی و مردمی در طول نهضت اسلامی و دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، در عرصه‌ها و مسئولیت‌های خطیر از جمله عضویت در شورای انقلاب و شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگی مردم در دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، عضویت در شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت دانشگاه و دیگر مناصب اجرایی خدمات ارزشمند و ماندگاری را به ودیعت نهاده است.

بی‌شک اخلاص، اخلاق اسلامی، خیر خواهی و نیک اندیشی و همت و پیشتازی در خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان  او را در حافظه تاریخی ایران و ایرانی زنده و منشاء حرکت نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی برای جلب رضای خدا و رضایتمندی خلق قرار خواهد داد.

اینجانب این مصیبت را به محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ملت عزیز ایران و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و با طلب رحمت و مغفرت آن فقید سعید از درگاه حضرت حق تعالی، برای بازماندگان و سوگواران او صبر جمیل و اجر جزیل، توام با ثبات قدم و  پاداش صابرین مسئلت می‌جویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول