اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امام جمعه موقت مشهد: برای شناخت و عمل به اسلام در میدان مسابقه هستیم/ مسوؤلان قدر مردم را بدانند

امام جمعه موقت مشهد گفت: در فضایی قرار داریم که برای شناخت و عمل به اسلام در میدان مسابقه هستیم که در تاریخ اسلام بعد از حکومت علی چنین فضایی برای حکومت اسلامی فراهم نشده است.

امام جمعه موقت مشهد: برای شناخت و عمل به اسلام در میدان مسابقه هستیم/ مسوؤلان قدر مردم را بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر در حرم مطهر امام رضا(ع) با بیان اینکه زمامداران آمریکایی زمانی خوشحال می‌شوند که ما دست از اصول و ارزشهایمان مانند دفاع از مظلوم و زندگی بر اساس ارزشهای اسلامی برداریم و قدرت دفاعیمان را تقویت نکنیم و فرهنگ زندگیمان را فرهنگ آمریکایی قرار دهیم، اظهار کرد: اگر از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ پرونده آمریکا در مراوده با ایران را ورق بزنیم چند حقیقت روشن می شود که عبارت است از حمایت از منافقان، جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و فتنه ۸۸ که جز عنصر خصومت چیزی در آنها نیست.

امام جمعه موقت مشهد با اشاره به افزایش تلاش‌های آمریکا برای ضربه زدن به نظام اسلامی، افزود: اما در هیچ کدام موفق نشده و به هدف خود که جمع کردن نظام و انقلاب بوده نرسیده است.

وی تأکید کرد: پایبندی به نظام و حفظ اصول اسلامی علت اصلی دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران است.

حجت‌الاسلام فرزانه اضافه کرد: آمریکا در چند زمینه موفق نشده و نخواهد شد که از آن جمله می‌توان به حضور مردم در حمایت از نظام اسلامی، از بین بردن دیانت مردم و تضعیف جایگاه رهبری نظام اسلامی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مردم متدین با تجسم لبیک یا حسین(ع) در تمام توطئه ها پیروز شده اند و هر روز هم قدرتشان بیشتر می شود.

امام جمعه موقت مشهد بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود با ذکر لبیک یا مهدی (عج) در ظهور حضرت تسریع ایجاد می‌کنند و خواهند رسید به آنجا که در دنیا هم نظام اسلامی واحد تشکیل دهند و همه مسوولان از هر حزب و گروهی که هستند باید قدر این مردم را بدانند.

حجت‌الاسلام فرزانه متذکر شد: هرچه بر عمر بشریت می‌گذرد نیاز او به الگو قراردادن خانواده پیامبر اکرم و امیرالمومنین (ع) به دلیل اصول ثابتش برای پرثمر کردن خانواده، بیشتر احساس می شود.

وی گفت: علاوه بر این دنیای غرب درگیر چالش از میان رفتن خانواده است ضمن این که در فضایی قرار داریم که برای شناخت و عمل به اسلام در میدان مسابقه هستیم که در تاریخ اسلام بعد از حکومت علی چنین فضایی برای حکومت اسلامی فراهم نشده است.

امام جمعه موقت مشهد ادامه داد: نظام اسلامی ایران شرایط اجرای کامل اصول دین و اسلام را فراهم کرده است که حفظ خانواده و حفظ بنیان آن از آن جمله است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول