اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تردد در محورهای غرب و جنوب اصفهان بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست/ امدادرسانی به 386 خودرو

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی به اصفهان در برخی از شهرستان‌های استان اصفهان بارش برف و باران گزارش شد، گفت: تردد به ویژه در محورهای غرب و جنوب مانند محورهای سمیرم ، تیران، دامنه و الیگودرز بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

تردد در محورهای غرب و جنوب اصفهان بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست/ امدادرسانی به 386 خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر زارع رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: بارش برف تقریباً در عمده محورهای مواصلاتی استان به ویژه در غرب، جنوب شدید است و در شمال استان در گردنه‌های برف‌گیر مانند ملااحمد، قرقچی و ظفرقند نیز بارش برف را شاهد هستیم.

وی با تأکید بر اینکه تردد در راه‌های برف‌گیر بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست، گفت: تردد به ویژه در محورهای غرب و جنوب استان مانند محورهای سمیرم ، تیران، دامنه و الیگودرز بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست و حتماً رانندگان باید با زنجیرچرخ تردد کنند.

 

زارع با تأکید بر اینکه مردم از مسافرت غیرضروری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: در شب گذشته به ۳۸۶ دستگاه خودرو امدادرسانی شده و حادثه ترافیکی گزارش نشد.

اختلال در تردد محورهای مواصلاتی استان

به گزارش فارس، اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به تشدید فعالیت سامانه سرد بارشی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

برهمین اساس در اطلاعیه اداره هواشناسی استان اصفهان آمده است: فعالیت این سامانه از اواخر روز پنجشنبه یکم دی ماه آغاز می‌شود که در روز جمعه مناطق جنوب و غرب استان و طی روز شنبه سوم دی ماه اکثر مناطق را در برمی گیرد.

 

بارش‌ها به صورت برف و باران خواهد بود و مه گرفتگی و کاهش دید و افت محسوس دما تا اواخر روز شنبه در سطح استان پیش‌بینی شده است.

براساس هشدار اداره کل هواشناسی استان اصفهان احتمال لغزندگی و یخبندان سطح جاده‌ها در سفرهای بین شهری و مسدود شدن محورهای روستایی در مناطق سردسیر و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی استان اصفهان به چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و نیز خسارت به صنایع کشاورزی وجود دارد.

 

هواشناسی اصفهان توصیه کرده که هم استانی‌ها طی این مدت ضمن پرهیز از فعالیت کوهنوردی در سفرهای برون شهری احتیاط کرده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

همچنین در این اطلاعیه بر لزوم آماده‌باش راهداری استان برای آماده سازی و تجهیزات برف‌روبی تاکید شده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول