اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وحیدی: دیکتاتوری در بدترین شکل خودش در ایام اغتشاشات توسط ضدانقلاب صورت گرفت

وزیر کشور با اشاره به تهدید کسبه از سوی ضدانقلاب گفت: قطعاً کسبه و بازاریان ما به تهدیدهای ضدانقلاب برای اعتصاب توجه نمی‌کنند و تیر آن‌ها به سنگ خورده ولی این اعمال زور و دیکتاتوری در بدترین شکل خودش توسط ضدانقلاب صورت می‌گیرد.

وحیدی: دیکتاتوری در بدترین شکل خودش در ایام اغتشاشات توسط ضدانقلاب صورت گرفت

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه قلب معنای کلمات، کاری است که توسط معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی به کرات انجام شده است، گفت: تروریست‌ترین گروه‌ها و گروهک‌ها، امروز درباره حقوق بشر حرف می‌زنند. کسانی که خودشان بیشترین نقش را در زنجیره‌های فکری و ذهنی برای هواداران و اعضای‌شان داشتند، امروز از آزادی فکر و عمل صحبت می‌کنند.

وی افزود: ما در اغتشاشات اخیر دیدم که گروه‌های تروریست، تجزیه‌طلب و گروه‌هایی که به شکل یک فرقه اداره می‌شوند و آنچنان ذهن افراد را در کنترل خودشان می‌گیرند که حتی آزادی فکر کردن را از آن‌ها می‌گیرند، ادعای طرفداری از آزادی و حقوق بشر را مطرح می‌کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: یکی از مظاهر اصلی دیکتاتوری همین گروهک‌های تروریستی معاند هستند که در اغتشاشات اخیر نقش داشتند. ملاحظه می‌کنید که کسبه می‌خواهند مغازه‌شان را باز کنند ولی این‌ها تهدیدشان می‌کند که اگر مغازه‌تان را نبندید، کسب‌وکارتان را به هم می‌ریزیم.

وحیدی ادامه داد: به عنوان مثال دیگر کامیون در جاده می‌رود ولی این‌ها راننده را تهدید می‌کنند که اگر طبق خواسته آن‌ها عمل نکنند و اعتصاب نکنند، به آن‌ها آسیب خواهند رساند. قطعاً کسبه، بازاریان و کامیون‌داران ما به تهدیدهای ضد انقلاب توجه نمی‌کنند و تیر آن‌ها به سنگ خورده ولی این اعمال زور و دیکتاتوری در بدترین شکل خودش توسط ضدانقلاب صورت می‌گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول