اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

یک محموله قاچاق ۹ میلیارد ریالی کالای پزشکی آمریکایی در بندر دلوار کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور تجاری در بندر دلوار و کشف کالای پزشکی قاچاق خبر داد.

یک محموله قاچاق ۹ میلیارد ریالی کالای پزشکی آمریکایی در بندر دلوار کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور تجاری در بندر دلوار و کشف کالای پزشکی قاچاق خبر داد و اظهار داشت: در پی اقدام اطلاعاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز  و حمایت از تولید داخلی، مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر روز گذشته حین گشت‌زنی و کنترل شناورهای عبوری در سواحل، موفق شدند دو فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در حال انتقال بار به دو دستگاه خودرو را در اسکله دلوار شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه گفت: مأموران در بازرسی از شناوران و خودروهای توقیف شده ۶ هزار و ۶۸۵ عدد تجهیزات دندان پزشکی آمریکایی، بیش از هزار عدد تزریقات پزشکی، ۴۲۵ کیلوگرم سیم ارتودنسی دندان، ۷۹۴ عدد شارژر موبایل، ۸۴ جفت کفش، ۵۴ لیتر روغن خوراکی و... کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری چهار نفر به اتهام حمل بار قاچاق، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۹۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی بوشهر با ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی و انتظامی، ادارات و ارگان‌های دولتی و مرزنشینان، تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب کشور به کار گرفته است.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول