اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رسانه‌ها امیدبخشی و مطالبه گری را در اولویت قرار دهند/ تغییر در بسیج رسانه زنجان

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر انعکاس اخبار امید آفرین توسط رسانه‌ها گفت: تولید محتوای مناسب در فضای رسانه‌ای استان نداریم در حالیکه امروزه به خبرهای امیدبخش و نشاط آفرین و انسجام رسانه‌ای برای تولید محتوا نیازمندیم.

رسانه‌ها امیدبخشی و مطالبه گری را در اولویت قرار دهند/ تغییر در بسیج رسانه زنجان

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیین تکریم و معارفه مسوول کانون بسیج رسانه شهرستان زنجان با حضور مسئولین و اصحاب رسانه استان،برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر انعکاس اخبار امید آفرین توسط رسانه‌ها اظهار داشت: تولید محتوای مناسب در فضای رسانه‌ای استان نداریم در حالیکه امروزه به خبرهای امیدبخش و نشاط آفرین و انسجام رسانه‌ای برای تولید محتوا نیازمندیم.

سردار ابوالفضل طهماسبی گفت: آماده برگزاری نشست‌ها و دوره‌های آموزشی و هم اندیشی در این زمینه هستیم و باید پای کار باشیم و ظرفیت‌ها را به کار بگیریم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) گفت: اگرچه ضعف‌ها و کاستی‌هایی در حوزه فعالیت رسانه‌ای در استان وجود دارد ولی کارهای خوبی در این حوزه انجام می‌شود و باید نیمه پر لیوان را مشاهده کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه رسانه معمولا در حالت دفاعی قرار داریم در حالیکه باید همواره نخستین روایت از حوادث و رویدادها را داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) گفت: در حوزه رسانه با کمبود و فقدان برگزاری دوره‌های آموزشی مواجه هستیم که از سال ۹۰ دغدغه آن را داشتیم و باید برای رفع این کمبودها اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه رسانه، اقدام و عمل مهم است و باید تلاش و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم چون خیلی از این اقدامات، بودجه چندانی نمی خواهد.

این مسوول گفت: باید موضوع آموزش را در حوزه رسانه جدی بگیریم و در هیات‌های اندیشه ورز بسیج نیز گسترده‌تر عمل کنیم تا رسانه‌های بیشتری امکان حضور داشته باشند.

در این جلسه از زحمات فرید حائری مسوول بسیج رسانه شهرستان زنجان تقدیر و مریم مرادی به عنوان مسوول جدید بسیج رسانه شهرستان زنجان معرفی شد.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول