اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرملین: هرگز از شروط اوکراین برای آتش‌بس پیروی نمی‌کنیم

سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه اوکراین فقط روی شرایط خود برای آتش‌بس تمرکز کرده، گفت روسیه هم هرگز تحت این مفاد پای میز مذاکره نمی‌آید.

کرملین: هرگز از شروط اوکراین برای آتش‌بس پیروی نمی‌کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از اظهارات رئیس جمهور و وزیر خارجه روسیه مبنی بر غیرقابل قبول بودن درخواست اوکراین برای انجام مذاکره با پیش‌شرط‌های مد نظر کی‌یف، کرملین نیز اینگونه گفتگو را رد کرد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه شامگاه دوشنبه گفت که مسکو هرگز از شروط شخص دیگری از جمله «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین برای مذاکره پیروی نکرده و نمی‌کند.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا مسکو آماده مذاکره تحت شرایط خاص اوکراین است یا خیر، توضیح داد: «روسیه هرگز از شرایط دیگران برای آتش‌بس پیروی نمی‌کند. آنها (کی‌یف) فقط بر روی شرایط خود تمرکز دارند».

پیش از این نیز «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه زلنسکی و هدایت‌کنندگان غربی او به‌دنبال اعمال خواست خود و نه امتیاز دادن هستند، گفته بود: «این در حالی است که روسیه بارها خواستار یافتن راهکاری بود». (جزئیات بیشتر)

«میخائیل گالوزین» معاون لاوروف نیز با بیان اینکه پایان جنگ در اوکراین ممکن است اما توافق صلح بر مبنای خواسته‌ها و شروط کی‌یف نخواهد بود، تأکید کرد، پایان بحران منوط به «آمادگی کی‌یف و عروسک‌گردانان غربی» آن است.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول