اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار عربستان سعودی به اتباع خود در پاکستان

مسئولان عربستان سعودی در بیانیه‌ای به اتباع خود در پاکستان هشدار داده و خواستار عدم خروج از منزل جز در مواقع ضروری شدند.

هشدار عربستان سعودی به اتباع خود در پاکستان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سفارت عربستان سعودی در پی افزایش سطح آماده‌باش امنیتی در پاکستان، به اتباع خود در این کشور هشدار داد.

به نوشته وبگاه «الخلیج اونلاین»، سفارت عربستان در بیانیه‌ای آورده است: «سفارت عربستان در جمهوری اسلامی پاکستان به تمامی شهروندان مقیم و مسافر خود در این کشور هشدار می‌دهد تا جانب احتیاط را رعایت کرده و با توجه به اعلام آماده‌باش امنیتی در این کشور از خروج از منازل خود جز در مواقع ضروری اجتناب کنند».

پیشتر نیز سفارت آمریکا در پاکستان در بیانیه‌ای تمامی کارکنان آمریکایی این سفارت را از مراجعه به هتل «ماریوت» در اسلام آباد بر حذر داشته و اعلام کرده بود که اطلاعاتی در خصوص احتمال هدف قرار دادن این هتل از سوی افرادی که هویت آن‌ها را فاش نکرد، دریافت کرده است.

پلیس پاکستان جمعه گذشته از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در یک ایست بازرسی در اسلام آباد خبر داد که طالبان مسئولیت آن را پذیرفت و اعلام کرد که این عملیات در پاسخ به کشته شدن یک عضو مهم این گروه بوده است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول