اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اکبرپور: استقلال باهوش بود 3 امتیاز را از پرسپولیس می گرفت/ مشکلات مالی نباید به تیم رخنه کند

مهاجم اسبق استقلال گفت: مدیریت باشگاه نباید اجازه بدهد مشکلات مالی به تیم رخنه کند.

اکبرپور: استقلال باهوش بود 3 امتیاز را از پرسپولیس می گرفت/ مشکلات مالی نباید به تیم رخنه کند

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: بعد از وقفه جام جهانی و شروع مجدد بازی‌ها، طبیعی است تیم‌ها افت می‌کنند و بازگشت به شرایط بازی برای همه آن‌ها سخت است. بازی اول استقلال دربی بود. کار سختی مقابل پرسپولیس داشت که 2-2 مساوی شد اما حتی می‌توانست برنده آن بازی هم باشد. اگر بچه‌ها کمی باهوش بودند می‌توانستند 3 امتیاز را بگیرند.

وی افزود: بعد از آن با صنعت نفت بازی کرد. همیشه بازی برای تیم های تهرانی در آبادان سخت است. به همین خاطر طبیعی بود که در آنجا استقلال باید بیشتر تلاش می‌کرد و زحمت می‌کشید. خداراشکر توانستند 3 امتیاز را بگیرند اما آنطور که باید از نظر فنی بازی نکردند. استقلال در این بازی کیفیت و شرایط لازم را نداشت اما توانست 3 امتیاز را بگیرد.

مهاجم اسبق استقلال در مورد اینکه آیا فاصله گرفتن از شرایط خوب گذشته، برای ادامه کار در لیگ نگران کننده نیست، گفت: نه، نگران کننده نیست. استقلال بازی به بازی به شرایط ایده آل خودش نزدیک می‌شود. به خاطر وقفه بازی‌ها این مساله طبیعی است با اینحال استقلال با این شرایط در دو بازی قبلی 4 امتیاز گرفت. جسمی باید خیلی آماده باشید. الان هم با اینکه تیم چند مصدوم و محروم دارد و این مساله کار در مسابقه هفته چهاردهم را سخت می‌کند اما استقلال تیمی است که در هر شرایطی نفراتی دارد که می‌توانند به عنوان جایگزین وارد زمین شوند مثمرثمر باشند.

اکبرپور در مورد بازی روز جمعه مقابل مس رفسنجان، عنوان کرد: چند بازیکن تیم محروم یا مصدوم هستند و دست ساپینتو برای این بازی به نوعی بسته است اما استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود باید امتیازی را از دست ندهد به خصوص در بازی‌های خانگی، در کل بازی سختی پیش رو خواهد داشت. تیم ساپینتو کامل نیست اما امیدوارم بازیکنان جایگرین بتوانند خواسته‌های سرمربی را برآورده کنند و استقلال 3 امتیاز این دیدار را هم کسب کند.

وی در خصوص اینکه پس از بازی با صنعت نفت آبادان انتقاداتی مطرح شد و حالا استقلال در بازی این هفته برخی بازیکنان تاثیرگذار مانند محمد محبی را در اختیار ندارد، گفت: مقابل نفت آبادان ناهماهنگی در تیم خیلی به چشم می‌خورد؛ اما شرایط تیم رفته رفته بهتر می‌شود. بازیکنان همان‌هایی بودند که پیش از تعطیلات جام جهانی نشان دادند تیم منسجم و توانمندی هستند. طبیعتا وقتی در مسابقات وقفه می‌افتد تیم از شرایط خوبش دور می‌شود اما این مشکل رفته رفته برطرف خواهد شد. پیروزی در آبادان تیم را از نظر روحی-روانی و همچنین جدولی نگه داشت و همه را امیدوار کرد. استقلال برای بازی این هفته غایبان زیادی دارد. مانند محبی که بازیکن تاثیرگذاری است ولی روی نیمکت هم بازیکنایی دارد که بتوانند جای غایبان را پر کنند.

پیشکسوت استقلال در مورد کارت زردهای بی موردی که بازیکنان این تیم در مسابقات می‌گیرند، اظهار داشت: بازیکن باید باهوش باشد. به عنوان مثال در شرایطی که می‌تواند تکل نزند، نباید این کار را انجام بدهد. پا به پای حریف برود و توپش را خراب کند. شاید به خاطر کم تجربگی یا عجله باشد. این موارد به خود بازیکن بستگی دارد که باید دقت کند تا به این راحتی اخطار نگیرد.

اکبرپور در خصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال و مسائلی که پیرامون وام 150 میلیاردی مدیریت قبلی و برداشت سپرده باشگاه در زمان مدیریت فعلی به وجود آمده، گفت: مشکلات مالی همیشه گریبانگیر باشگاه‌های ما بوده، مخصوصا اسقلال که همیشه با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده است. شرایطی که الان باشگاه داره نگران کننده است. امیدوارم مدیریت اجازه ندهد این مشکلات به تیم رخنه کند و عقب افتادن مطالبات بازیکنان باعث بروز مشکلاتی برای بازیکنان شود. فوتبال الان مثل گذشته نیست که بازیکنان بدون پول بازی کنند. به همین خاطر مدیریت باشگاه باید هوشیاری و دقت عمل بیشتری داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول