اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نوجوان  /  اخبار

یک ماجراجویی شگفت‌انگیز ویژه دهه هشتادی‌ها

هیس طوری فقط یک پویش کتابخوانی و گشت و گذار ساده در دل تاریخ نیست بلکه می‌خواهد با کمک دهه هشتادی‌ها نگذارد چراغ تاریخ را عده ای ناشناس به دلخواه خاموش کنند‌.

یک ماجراجویی شگفت‌انگیز ویژه دهه هشتادی‌ها

فارس نوجوان: هیس طوری می‌خواهد با بچه‌های دهه هشتادی سرکی به تاریخ بکشد و ببیند کجای تاریخ به بیراهه رفته و چراغ‌هایش خاموش شده است. هیس طوری در واقع فقط یک پویش کتابخوانی و گشت و گذار ساده در دل تاریخ نیست بلکه می‌خواهد با کمک دهه هشتادی‌ها نگذارد چراغ تاریخ را عده‌ای ناشناس به دلخواه خاموش کنند.

 و چیزی از حقیقت را در دالان‌های تو در توی زمان پنهان کنند.

قرار است در این دورهمی شاد و پرهیجان نوجوانان یاد بگیرند همیشه تاریخ آن گونه که بعضی‌ها می‌خواهند روایت کنند نیست و چیزی هایی به عمد جا می‌ماند و باید آنها را کشف کرد.
پویش هیس طوری هشتم آذر ماه همزمان با دیدار فوتبال تیم های ایران و آمریکا در جام جهانی آغاز شد و حالا که بیش از سه هفته از این پویش می‌گذرد 35 هزار نوجوان 11 تا 19 ساله با هیس طوری همراه شده‌اند.

در روز اول شروع به کار پویش، هزار نوجوان عضو پویش هیس طوری شدند تا بدانند در هزارتوی خاموش تاریخ چه گذشته است. 
پویش هیس طوری یک پویش نوجوانانه کتابخوانی و کنش‌گری است که حول محور 15 جلد کتاب سرگذشت استعمار نوشته مهدی میرکیایی در حال برگزاری است.

نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این پویش برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب جوایز متعدد این پویش می توانند به آدرس اینترنتی این پویش به نشانی http://Hisstori.ir و یا اپلیکیشن شاد مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        همراه اول