اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلمب ۱۸ شرکت هرمی/ دستگیری ۷۳ متهم

رئیس پلیس آگاهی فراجا از پلمب ۱۸ شرکت هرمی و دستگیری ۷۳ متهم خبر داد.

پلمب ۱۸ شرکت هرمی/ دستگیری ۷۳ متهم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و هرمی خبر داد.

سردار قنبری در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله ششم این طرح با استفاده از امکانات و ظرفیت پلیس های تخصصی به مدت 6 روز از 12 تا 17 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور به مرحله اجراء درآمد.

وی افزود:در این خصوص 73 نفر دستگیر و 7 شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و 11 مکان دسیسه های هرمی پلمب شده است.

سردار قنبری گفت: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان های تهران (20 نفر)، گیلان (17 نفر)، خراسان رضوی (16 نفر)، اصفهان (5 نفر)، کرمانشاه (4 نفر) و البرز (3 نفر) است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکت های هرمی با استفاده از شعارها و تبلیغات بازاریابی شبکه ای در حال جذب جوانان هستند اما هیچ کدام از آنها شرکت های بازریابی شبکه ای نبوده و حتی مجوزی در این خصوص فعالیت ندارند.

وی ضمن توصیه به افراد به اینکه به هر شرکتی که از طریق فضای مجازی با عنوان بازاریابی هستند اعتماد نکنید، گفت: امید است شهروندان عزیز به ویژه جوانان تحصیل کرده و جویای کار تجارب تلخ افراد فریب خورده شرکت های هرمی را سرلوحه خود قرار دهند تا زمینه برای سودجویی افراد شیاد و کلاهبردار بسته شود.

پایان پیام/ ت 7

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول