اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از عموم مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی دعوت کرد.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از عموم مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی دعوت کرد.

متن این فراخوان به شرح ذیل است:

« بسـم الله الـرحمن الـرحیـم»

مقام معظم رهبری:
«حادثه نهم دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست. این حادثه، حادثه کوچکی نیست. این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.»

حماسه نهم دی، نماد وحدت و عزت استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان است. واقعه ای که در آن ملت با بصیرت ایران اسلامی تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستادند.

۹ دی، روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است. ملت با بصیرت ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ به مقابله با فتنه گران و دشمنان انقلاب به صحنه آمدند و با حرکت خودجوش مردمی، به دشمنان و افرادی که نیت سوء به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، پاسخ محکمی دادند.

بزرگداشت ۹ دی به همه ما یادآوری میکند که فتنههای دشمن تمامشدنی نیست و دشمنی خود را هر روز با یک بهانه آشکار میکند، عداوت و دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایانناپذیر است. توطئههای مستمر و دسیسههای پیدر پی دشمنان نشانه حیات، سرزندگی، اقتدار و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بنابر این با توجه به مسائل اخیر که در کشور عزیزمان رخ داده حضور پر شور مردم در گرامیداشت حماسه نهم دی، دسیسه های دشمنان را خنثی می کند و دشمنان بار دیگر با حضور مردم در صحنه ولایت مداری، نا امید خواهند شد.

اکنون در سیزدهمین سالروز یوم الله حماسه ی تاریخی و  ماندگار نهم دی و در راستای گرامیداشت خیزش مردم قزوین در هفتم دی ماه57 (نگینی درخشان بر پیشانی مردم انقلابی قزوین)، انشاءالله تعالی تجمع حماسی بزرگداشت نهم دی با حضور مجاهدانه و نقش آفرینی آحاد مردم حزب الله بصیر و همیشه حاضر در صحنه دیار شهیدان رجایی و بابایی برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران عزیز اسلامی، به ویژه شهدای امنیت و یاد سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از آحاد مردم شهیدپرور استان قزوین دعوت می نماید تا با حضور گسترده و مسئولانه در این برنامه ها که در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد، یکبار دیگر با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره)، شهدای عزیز و منویات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) تجدید پیمان نمایند تا به توفیق الهی جهانیان  نظارهگر خلق حماسه ماندگار دیگری از ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی، در شرایط حساس کنونی باشند.

تجمع حماسی بزرگداشت نهم دی در شهر قزوین
زمان: روز جمعه ۱۴٠۱/۱٠/۹ از ساعت 30/10

مکان: قزوین_میدان آزادی (سبزه میدان)

سخنران: سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول