اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جمهوری اسلامی قدرت مقابله با دشمن در هر سطحی را دارد/حماسه ۹ دی نماد عزت ملت ایران است

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه با هشدار به مردم درخصوص ایجاد فتنه در جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی توانایی و قدرت مقابله با دشمن در هر سطحی را دارد؛ لذا ملت ایران باید مراقب فتنه انگیزی‌ها باشند؛ چون هدف به زیر کشاندن ایران از قله افتخار است.

جمهوری اسلامی قدرت مقابله با دشمن در هر سطحی را دارد/حماسه ۹ دی نماد عزت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عبدالله ضیغمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز هشت و ۹ دی در میدان شهرداری رشت (شهدای ذهاب) با بیان اینکه حضور در بین مردم ولایت‌مدار گیلان برای بنده یک افتخار است، اظهار کرد: حماسه هشت دی مردم گیلان در سال ۸۸ و سپس در ۹ دی در تاریخ انقلاب بی‌نظیر بوده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۹ دی در سال ۸۸ گفت: حماسه مردم در ۹ دی سال ۸۸ در صحنه نقطه عطف در تاریخ انقلاب بوده که نماد عزت، افتخار و استقلال در کشور است.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه با تأکید بر ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار در طول ۴۴ سال گذشته خاطرنشان کرد: ۹ دی روز پیروزی جنود حق و الهی بر جنود شیطان بود؛ زیرا استکبار سعی داشت در سال ۸۸ انقلاب مخملی در کشور انجام دهد؛ ولی با بصیرت بسیار زیاد خود تمام برنامه‌های دشمن را خنثی کردند.

ضیغمی حکمرانی امامین انقلاب و ولایت‌فقیه را یک چالش جدی برای نظام سلطه دانست و افزود: روح امام خمینی (ره) در جامعه در جریان بوده و این امر منجر شد تا استکبار هنوز نتواند بر ملت ایران غلبه کرده و مسیر نورانی را منحرف کند.

وی با بیان اینکه در ۹ دی مردم هوشیار با شعار لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا خمینی پایه‌های کاخ دشمن را به لرزه در آوردند، گفت: یوم‌الله‌های خلق شده در جمهوری اسلامی به‌واسطه بصیرت مردم است که طراحی‌های دشمن را تاکنون خنثی کرده است.

به گفته جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه، نظام توحیدی و الهی است که تا ظهور حضرت ولی عصر ماندگار است؛ لذا صف آرایی نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی پیروز نخواهد شد.

ضیغمی با اشاره به صف‌آرایی بی‌سابقه دشمن علیه ملت ایران در ۸۰ روز گذشته گفت: استکبار سعی دارد از طریق زبان اجتماعی و پژواک گفتمان سازش بر روی ذهن ملت ایران تاثیر بگذارد و به این دلیل جنگ رسانه‌ای و ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران در مقابل افرادی که تلاش می‌کند مسیر نورانی انقلاب را منحرف کنند ایستاده و به مقابله پرداخته است، تصریح کرد: افرادی که از طریق تریبون‌ها سعی دارند بر روی ملت تخم نفاق بپاشند باید بدانند که مردم تا پای جان از انقلاب دفاع می‌کنند؛ زیرا تفکر ملت ایران تفکر امامین انقلاب و حاج قاسم است.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه، با انتقاد از نفوذ تفکر جریان غرب‌گرا بر بدنه کشور در چند سال گذشته بیان کرد: تفکر غرب‌گرا در در چند سال گذشته در شریان‌های کشور نفوذ کرده و نمی‌گذارد مسؤولان مشکلات را از دوش مردم بردارند.

ضیغمی با تأکید بر اینکه ملت ایران نمی‌گذارد عاشورایی دیگر در کشور و تاریخ اسلام رخ دهد، افزود: دشمن باید بداند از عاشورای امام حسین (ع) فقط اشک و ناله به ودیعه نمانده است و مردم نمی‌گذارند عاشورایی دیگر در جمهوری اسلامی و تاریخ اسلام رخ دهد.

وی نقش اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را بسیار موثر دانست و گفت: با بیانیه گام دوم، اقتصاد مقاومتی، گفتمان همسایه‌محور و بی اثر کردن تحریم کشور به قله افتخار خواهد رسید.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه با بیان اینکه تکیه بر توان داخلی لرزه به اندام دشمن انداخته است، تصریح کرد: جوانان نخبه انقلابی می‌خواهند کشور را در چله دوم توسعه دهند و جهش راهبردی را در کشور ایجاد کنند و به این دلیل استکبار سعی در صف آرایی علیه گام دوم را دارد.

ضیغمی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور را از بلاتکلیفی خارج می‌کند، افزود: عده‌ای نمی‌خواهند این مسئله را متوجه شوند و به این منظور نظریه پردازان آمریکایی سعی در عدم اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی دارند.

وی با اشاره به اعتراف دشمن به قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: راه نجات کشور سرسپردن به غرب نیست؛ بلکه توجه به اقتصاد مقاومتی، توان داخلی و ارتباط با کشورهای همسایه است.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه با هشدار به مردم درخصوص ایجاد فتنه در جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی توانایی و قدرت مقابله با دشمن در هر سطحی را دارد؛ لذا ملت ایران باید مراقب فتنه انگیزی‌ها باشند؛ چون هدف به زیر کشاندن ایران از قله افتخار است.

ضیغمی با بیان اینکه حضور ملت در صحنه دشمن را به لرزه انداخته است، افزود: دشمن با آگاهی از بصیرت مردم در طول ۴۴ سال گذشته، روی به ایجاد فشار حداکثری علیه ملت ایران آورده و با ایجاد زخم‌های کوچک و درست کردن مسائل مختلف در کشور از طریق جنگ روانی سعی دارد و طوری القا کند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکارآمد است.

وی از وجود سه چالش در سند امنیتی آمریکا خبر داد و بیان کرد: چالش با چین در حوزه اقتصاد، روسیه در حوزه تضعیف وحدت اروپا و ایران در حوزه معرفی معرفی حکمرانی اسلامی و به چالش کشیدن جریان لیبرال سه چالش بزرگ از نگاه آمریکا در سند امنیتی خود است.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه یکی از اهداف حمله آمریکا به عراق را عدم تشکیل دولت‌سازی و در نتیجه تضعیف جمهوری اسلامی دانست و افزود: آمریکایی‌ها پنج هزار نفر را در عراق آموزش دادند تا از دولت سازی در این کشور جلوگیری کرده و منابع ملت را به غارت ببرند که موفق به انجام اینکار نشدند.

ضیغمی با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد فتنه در جمهوری اسلامی در سه حوزه گفت: استکبار در قبال ایران بررسی کردند که باید سه ساحت دموکراتی، اقتصاد و اجتماعی را نابود کنند؛ ولی با حضور پرشور مردم نقشه دشمن نقش بر آب شد.

وی با تأکید بر نقشه دشمن برای نفوذ و تاثیرگذاری بر دین مردم در فتنه اخیر تصریح کرد: اتفاقات رخ داده در کشور در حوزه فرهنگی و حجاب نتیجه استراتژی دشمن در اتاق فکر است؛ زیرا آنان پی بردند که تنها راه نابودی ایران نفود به دین مردم و تاثیر بر مذهب است و برای انجام اینکار فیلم عنکبوت مقدس را ساختند.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه، هویت‌سازی وهویت‌سوزی را از دیگر برنامه‌های دشمن برای غلبه بر جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله موشکی، پزشکی، نانو و هسته‌ای با تکیه بر توان داخلی به قله افتخار رسیده است؛ لذا آمریکا با هویت‌سازی و هویت‌سوزی در تلاش برای انزوای جمهوری اسلامی است.

پایان پبام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول