اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جزئیات تجمع ۹ دی در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، زمان و مکان تجمع یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در این استان را اعلام کرد.

جزئیات تجمع ۹ دی در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز بزرگ و تاریخی یوم الله ۹ دی اظهار کرد: نهم دی یکی از قله های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است که نماد دینداری و بصیرت مردم ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی گفت: حضور مردم در حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸، برنامه ریزی چندین ماهه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی در قالب فتنه تقلب در انتخابات را با شکست مواجه ساخت و بار دیگر نشان داد که مردم علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی ها، هیچ‌گاه دست از ارزش ها و آرمان های خود نخواهند کشید.

رئیس ستاد هفته بصیرت استان تهران افزود: امروز نیز دشمن در قالب جنگ شناختی و ترکیبی تلاش دارد تا بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کند به همین خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی جهاد تبیین تأکید فرمودند و امروز رسالت همه ما روشنگری و بصیرت افزایی در برابر شبهات مطرح شده از سوی دشمن است.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: در هفته بصیرت برنامه های متعددی در سطح شهرستان های استان تهران برنامه ریزی شده و در حال اجراست که نقطه اوج این برنامه ها، فردا مصادف با یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

وی ادامه داد: برگزاری میز خدمت با حضور مسؤولان ادارات و نهادها، برپایی ایستگاه های فرهنگی، هنری، صلواتی و خدماتی در حاشیه مراسم یوم الله ۹ دی نیز پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، برنامه یوم الله ۹ دی در شهرستان های استان تهران را به شرح زیر اعلام کرد:

ورامین: مصلای صاحب الزمان(عج) با سخنرانی مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه و مداحی کربلایی امیر عباسی ساعت ۱۰ صبح و سپس تظاهرات یوم الله نهم دی از مصلای ورامین به سوی امامزاده شاه حسین(ع)
شهریار: مسجد جامع شهریار با سخنرانی سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ساعت ۱۰ صبح و راهپیمایی یوم الله نهم دی پس از اقامه نماز جمعه
رباط کریم: راهپیمایی یوم الله ۹ دی از مصلای بزرگ امام خمینی به سوی چهارراه اصلی پس از اقامه نماز جمعه
شمیرانات: تجمع در مصلای نمازجمعه لواسانات ساعت ۱۱ صبح
قرچک: مسجدجامع شهرستان قرچک با سخنرانی نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۱ صبح 
بهارستان: سالن کانون شهید مطهری بخش گلستان با سخنرانی معاون سیاسی استانداری تهران ساعت ۱۰ صبح
فیروزکوه: تجمع یوم الله ۹ دی در مسجد امام حسین(ع) با سخنرانی رسولی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۱ صبح 
پاکدشت: تجمع ۹ دی در مصلای شهرستان پاکدشت ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی فرماندار شهرستان پاکدشت و سپس راهپیمایی از مصلای شهرستان به سوی میدان معلم و سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان
پردیس: تجمع ۹ دی در مسجد الغدیر با سخنرانی حجت الاسلام مشهدی آقایی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ساعت ۱۰:۳۰ صبح 
ملارد: مصلای نماز جمعه شهرستان ملارد پس از اقامه نماز جمعه
دماوند: تجمع ۹ دی در مسجدجامع دماوند ساعت ۱۱ صبح
شهرقدس: تجمع یوم الله ۹ دی در مصلای شهرستان قدس ساعت ۱۱ صبح

حجت الاسلام محمودی از عموم مردم شهید پرور شهرستان های استان تهران دعوت کرد تا در مراسم یوم الله ۹ دی شرکت کرده و اوج بصیرت و ولایتمدار خود را به نمایش گذارند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول