اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

جزئیات ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دوره‌ کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای«ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی، در نوبت بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تا 17 دی ماه خبر داد.

جزئیات ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دوره‌ کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان آموزش سنجش کشور، حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته در این دوره‌ها از تاریخ ۷ دی ماه آغاز شده و تا پایان روز شنبه ۱۷دی ماه ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان برای اطلاع از کدرشته محل‌های این مرحله از پذیرش و شرایط و ضوابط ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده دانشجو به دفترچه‌ ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و سپس نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه  خود حداکثر تا ۲۰ کدرشته محل اقدام کنند.

مروتی در مورد مدرک لازم برای ثبت نام و انتخاب رشته در دوره مذکور گفت: شرط لازم برای متقاضیان، داشتن دیپلم سه‌ساله نظام جدید ۳-۳-۶ (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و یا دیپلم سه‌ساله نظام ترمی/ سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش‌ساله نظری و فنی و حرفه‌ای) با تاریخ دانش‌آموختگی حداکثر تا ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۱ است.

وی تصریح کرد: چنانچه داوطلبان قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۴۰۱ باشند، درصورت قبولی در این مرحله از پذیرش، قبولی قبلی آنان لغو می‌شود و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و باید در رشته قبولی جدید ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در پایان از داوطلبان خواست به منظور کسب اطلاعات لازم در این خصوص به اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش تکمیل ظرفیت مورخ ۷دی ماه که در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول