اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

خزعلی: ضدانقلاب با شعار آزادی، دیکتاتوری مطلق به خرج داد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: ضد انقلاب و معاندین با شعار مخالفت با دیکتاتوری، دیکتاتوری مطلق به خرج دادند و تلاش کردند با تهدید، ارعاب و تحت فشار قرار دادن، به اهداف‌شان برسند.

خزعلی: ضدانقلاب با شعار آزادی، دیکتاتوری مطلق به خرج داد

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد دیکتاتوری ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر گفت: ضد انقلاب و معاندین با شعار مخالفت با دیکتاتوری، دیکتاتوری مطلق به خرج دادند و تلاش کردند با تهدید، ارعاب و تحت فشار قرار دادن، به اهداف‌شان برسند.

وی افزود: این مسئله را اربابان‌شان در سطح جهانی و اذناب‌شان در سطح ملی و منطقه‌ای سعی کردند پیش ببرند لذا شاهد هستیم که آمریکا با قلدری، عضویت ایران در کمیسیون حقوق بشر و کمیسیون حقوق زن لغو می‌کند و این ها همه با تحت فشار قرار دادن جامعه جهانی و یک دیکتاتوری مطلق و زورگویی انجام می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مردم ما باید توجه کنند که کسانی که حرف از آزادی و چند صدایی می‌زنند، اگر قدرت دست‌شان بیافتد، اجازه نمی‌دهند که جز یک صدا شنیده شود.

خزعلی ادامه داد: در سازمان ملل اگر کسی دنبال حقوق زنان است یا می‌خواهد بگوید حقوق زن در کشوری تضییع شده، باید حقوق زن را با حضور نماینده آن کشور احیا کند و اگر می‌خواهد اعتراض کند با حضور او در سازمان ملل این کار را انجام بدهد نه اینکه این کشور را حذف کند.

وی تصریح کرد: آمریکا این دیکتاتوری را گاهی اوقات از طریق حذف معنوی و لغو عضویت و گاهی اوقات هم از طریق حذف فیزیکی انجام می‌دهد، همان‌طور که دیدیم دانشمندان ما را حذف فیزیکی می‌کنند زیرا در راستای اهداف آن‌ها کار نمی‌کنند و به اهداف آن‌ها صدمه می‌زنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در پایان اظهار کرد: آن‌ها می‌خواهند یک هدف و یک صدا و یک حاکمیت در کل جهان برقرار باشد ولی نمی‌توانند زیر ملت‌ها بیدار شده‌اند و ان‌شاءالله در مقابل این حرکت‌ها می‌ایستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول