اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جاماندگان سهام عدالت نیاز به ثبت نام ندارند

سخنگوی کانون سهام عدالت کشور گفت: ثبت‌نام سهام عدالت نداریم، شیوه تخصیص سهام عدالت به هر کدام از اقشار جامعه قطعا از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

جاماندگان سهام عدالت نیاز به ثبت نام ندارند

اکبر حیدری، سخنگوی کانون سهام عدالت، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص جاماند سهام عدالت، گفت: مجلس قانونی را برای جاماندگان از سهام عدالت تصویب و دولت در مرحله اول مقرر کرده مددجویان نهادهای حمایتی بدون نیاز به ثبت‌نام از طریق سامانه ارتباطی که بین کمیته امداد و سازمان بهزیستی برقرار شده، اطلاعات را به سازمان خصوصی سازی ارسال کنند تا سهام عدالت به این افراد تخصیص یابد. 

وی با تاکید بر اینکه هیچ مرجعی و مکانی برای ثبت‌نام یا پیش ثبت‌نام سهام عدالت حضوری و سیستمی وجود ندارد، افزود: در مراحل قبلی سهام عدالت هم ثبت‌نام نداشتیم، شناسایی توسط سیستم و دستگاه‌های مسوُول صورت می‌گرفت و در مرحله نهایی بعد از ارسال دعوت نامه افراد برای ثبت نهایی به مکان مشخص شده مراجعه می‌کردند.

به گفته‌ وی برای جاماندگان از سهام عدالت به جز نهاد‌های حمایتی برنامه دیگری نخواهد بود و قطعا سال آینده مراحل جدید اجرایی شده و اقشار دیگر نیز به سهام داران اضافه می‌شوند، این اقدام پس از تصویب قانون از سوی مجلس، اطلاع رسانی خواهد شد.  

حیدری در خصوص ارسال پیامک، گفت: هر گونه پیامک مبنی بر ثبت نام جاماندگان سهام عدالت و امثال آن، به خصوص پیامک‌هایی که حاوی لینک هستند، کلاهبرداری است. 

وی با اشاره به اینکه بعضی از دفاتر خدمات اینترینی هم متاسفانه به اسم ثبت‌نام سهام عدالت، ثبت نام سجام انجام می‌دهند درحالی که ثبت نام سهام عدالت انجام نمی‌شود، افزود: ثبت‌نام سهام عدالت نداریم، تخصیص سهام عدالت به هر کدام از اقشار جامعه قطعا از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود. 

حیدری در خصوص سود سهام عدالت، گفت: افرادی که سهام عدالت دارند با مراجعه به سایت sahamedalat.ir شماره شبا بانکی را چک کنند اگر ایرادی داشت برطرف کنند و صورت حساب پرداخت سود هم قابل مشاهد است.

وی افزود: تلفن ۱۵۶۹ پاسخگوی سوالات افراد در خصوص سهام عدالت است.

این مقام مسوُول با بیان اینکه ۸۰درصد مردم دارای برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی هستند و سود واریزی این مرحله ۶۰۰هزارتومان است، گفت: افرادی که مشمول نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند دارای برگه سهام عدالت ۱میلیون تومان هست که سود واریزی ۱میلیون ۱۲۸هزار تومان بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول