اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

پاسخ نریمانی و حسین طاهری به توئیت حمید علیمی

حمید علیمی مداح اهل بیت (ع) که این روزها در فضای مجازی اظهارات عجیبی درخصوص اوضاع کشور منتشر می‌کند، با هشتگ #مردم_نجیب یک توئیت منتشر کرد که واکنش مداحان دیگر را در پی داشت.

پاسخ نریمانی و حسین طاهری به توئیت حمید علیمی

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حمید علیمی مداح اهل بیت (ع) که این روزها در فضای مجازی اظهارات عجیبی درخصوص اوضاع کشور منتشر می‌کند، با هشتگ #مردم_نجیب یک توئیت منتشر کرد که واکنش مداحان دیگر را در پی داشت.

علیمی از ابتدای شروع ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر همواره در اظهارنظرهایش سعی داشت به قول خودش رویکردی معترضانه داشته باشد و با پُررنگ کردن نقاط ضعف، کشور را به سمت اصلاح نقایص سوق دهد. او حرف اصلی‌اش این است که اگر فردی اعتراض داشته باشد، کجا باید حرفش را بیان کند؟ رویکرد علیمی بعد از آن که برای مجالس عزاداری‌ فاطمیه دوم در شهرهای مختلف به خصوص در اصفهان محدودیتی ایجاد شد، اخیراً توئیتی با هشتگ #مردم_نجیب منتشر کرد که واکنش دیگر مداحان کشور را هم در پی داشت.

او در این توئیت نوشت: «اگر کسی به ⁧ فساد⁩ و دروغ و تبعیض، ‏به گرانی ، نامردی، بی‌عدالتی، ‏به کوچک شدن سفره مردم⁩، ‏به افزایش قیمت دلار⁩، ‏به  شعارهای‌ تو خالی⁩، معترض باشد، به کدام نهاد یا شخص مراجعه کند ‏تا به همسو با دشمن‌ شدن ‏و نفوذی⁩ و غربگرا ‏و شیعه‌ انگلیسی⁩ و ⁧ معاند⁩ متهم نشود؟»

سید رضا نریمانی از مداحان همشهری حمید علیمی و حسین طاهری با استفاده از همین هشتگ #مردم_نجیب به این اظهارات واکنش نشان دادند.

‏خواهشاً برای کنار مردم بودن نقش اپوزسیون بازی نکنیم

سیدرضا نریمانی، مداح اهل بیت (ع) در این خصوص نوشت: «کنار مردم بودن و معترض بودن به گرانی، خیلی خوبه؛ ما هم معترضیم اما در کجای دنیا فساد، دروغ و تبعیض، گرانی، نامردی، بی‌عدالتی و… وجود ندارد. ‏تازه در کجای دنیا مثل کشور ما این همه سال تحریم ظالمانه وجود داشته و دارد. ‏خواهشاً برای کنار مردم بودن نقش اپوزسیون بازی نکنیم.»

حرفی نمی‌زنیم که دشمن‌شاد شویم

حسین طاهری مداح اهل بیت (ع) هم نوشت: «حتی اگر به وضع موجود اقتصادی منتقد یا حتی معترض هم باشیم که هستیم؛ اما این روزها حرفی نمی‌زنیم که دشمن‌شاد بشیم!»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول