اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

فراخوان حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو

ناشران فعال، آژانس های ادبی، تشکل‌های صنفی نشر، نهادها و مؤسسات فرهنگی سراسر کشور برای مشارکت در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی نو و معرفی آثار برتر ایرانی می توانند تا هجدهم دی ماه ۱۴۰1 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فراخوان حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو

به گزارش خبرگزاری فارس، ناشران فعال، آژانس‌های ادبی، تشکل‌های صنفی نشر، نهادها و مؤسسات فرهنگی سراسر کشور برای مشارکت در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی نو و معرفی آثار برتر ایرانی می توانند تا هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ به ketab.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران با برپایی غرفه ملّی جمهوری اسلامی ایران و با هدف گسترش و توسعه نشر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی نو از ششم تا چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت خواهد کرد.

 در بخشی از غرفه ایران به متقاضیان واجد شرایط فضا اختصاص داده می‌شود و کتاب‌های‌ منتخب تا سقف معین به صورت رایگان به نمایشگاه ارسال می‌شوند. بر اساس این فراخوان، خانه کتاب و ادبیات ایران تنها مسئولیت ارسال کتاب‌ها را برعهده دارد و بازگشت کتاب‌های ارسالی، به ایران امکان‌پذیر نیست. بدیهی است کلیه هزینه‌ها و اقدامات مربوط به بلیت هواپیما، اقامت و رفت‌وآمد نماینده یا نمایندگان اعزامی، برعهده متقاضی است.

متقاضیان می‌توانند حداکثر تا هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت ketab.ir نسبت به ثبت نام در این نمایشگاه اقدام کنند و تا بیست و چهارم دی ماه ۱۴۰۱ فهرست کتاب‌های مناسب و قابل‌عرضه در غرفه (ترجیحاً به زبان‌های اردو، انگلیسی و فارسی) را ارائه کنند. همچنین لازم است متقاضیان درصورت دارا بودن شرایط حضور، برنامه‌ها و نشست‌های پیشنهادی خود را ارائه و یک نفر را به‌عنوان متصدی غرفه به‌صورت ثابت (contact person) حداکثر تا اول بهمن ماه ۱۴۰۱ معرفی کنند.

بروشور و ترجمه متن چکیده کتاب‌ها به زبان اردو یا انگلیسی تا سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ باید تهیه و ارائه شود و تا شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ کتاب‌های منتخب و بروشور را جهت آماده‌سازی برای ارسال به خانه کتاب و ادبیات ایران تحویل دهند.

بدیهی است براساس اولویت‌های مربوط و ظرفیت محدود، نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در این‌خصوص اقدام خواهد شد؛ چنانچه آثار به طور مشخص از یک مؤلف باشد، ترجیحاً بروشور معرفی مؤلف باید ارائه شود.

دارا بودن مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قابلیت عرضه در بازارهای جهانی نشر، تألیفی بودن کتاب‌های پیشنهادی، ارجحیت با کتاب‌های منتشره به زبان‌های اردو و انگلیسی، جدیدالانتشار بودن کتاب‌های پیشنهادی (اولویت با کتاب‌هایی است که آخرین ویرایش و یا تجدید چاپ آن در ۴ سال اخیر باشد)، تناسب موضوعی کتاب‌های پیشنهادی (کتاب‌ها ازلحاظ موضوعی در یکی از حوزه‌های دین، نسخ خطی، دانشگاهی، ادبیات پایداری، ادبیات کلاسیک، ادبیات معاصر، ایرانشناسی، گردشگری، تاریخ، آموزش زبان فارسی و ادبیات کودک و نوجوان باشد) شرایط عرضه کتاب‌ها در سی و یکمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی نو است.

متقاضیان می توانند درصورت داشتن هرگونه سوال یا کسب اطلاعات بیشتر به آدرس تهران، خیابان انقلاب، بین فلسطین و برادران مظفر جنوبی، شماره ۱۰۸۰مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۱۵۵۴۰ تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول