اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مسابقه بزرگ «نسل سلیمانی ها» در خراسان شمالی برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی از برگزاری مسابقه بزرگ «نسل سلیمانی ها» در استان خبر داد.

مسابقه بزرگ «نسل سلیمانی ها» در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجدخراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: با در پیش بودن ۱۳ دی ماه، سالگرد شهادت سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای پویش رقابتی «نسل سلیمانی‌ها» به عنوان یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این ایام است که این پویش به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی به بخش‌های رقابتی آن اشاره کرد و گفت: نقاشی، دلنوشته، کلیپ و سلفی با عکس سردار از جمله بخش‌های این پویش مجازی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی افزود: علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند آثار خود را تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری، از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۵۹۸۴۷۳۸۰ ارسال کنند.

وی معرفی کتاب‌های چاپ شده با موضوع شهید سلیمانی در قالب نمایشگاه یا شنبه‌های کتاب، اجرای طرح تلاوت نور به یاد شهید سلیمانی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد و دیدار با خانواده شهداء در طرح سه شنبه تکریم و همزمان با سالروز شهادت  شهید سلیمانی را از دیگر برنامه‌های ویژه سومین  سالگرد شهادت سردار دل‌ها نام برد.

حجت الاسلام پاکدامن ادامه داد: تشکیل حلقه‌های کتابخوانی و برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، پویش هدیه یک میلیون صلوات به روح حاج قاسم، برپایی موکب و ایستگاه صلواتی، اکران  فیلم (نماهنگ و مستند) با موضوع سردارحاج قاسم سلیمانی و مقاومت در کانون‌های مساجد، شعارنویسی بر روی خودروها، برگزاری نشست بصیرتی و آگاه سازی اتفاقات اخیر و فتنه‌های دشمنان نیز از اهم برنامه‌های پیشنهادی این ایام است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول