اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جان فدا| توصیف عاشقانه گچسارانی‌ها از سردار دل‌ها/ شور و شعور اهالی بام نفتی ایران اندکی قبل از 13 دی

نوجوان گچسارانی می‌گوید من با سن کم دوست دارم مانند شهید سلیمانی باشم و در راه انقلاب و دفاع از ایران اسلامی و حمایت از رهبرمان شهید شوم.

جان فدا| توصیف عاشقانه گچسارانی‌ها از سردار دل‌ها/ شور و شعور اهالی بام نفتی ایران اندکی قبل از 13 دی

خبرگزاری فارس گچساران- ندا نعمتی- به سومین سالگرد شهادت بزرگمردی که نامش و راهش تاریخی و ماندگار شد نزدیک می شویم اسطوره جهانی که نامش لرزه بر اندام استکبار جهانی می انداخت و خواب راحت آنها را تبدیل به کابوسی دهشتناک کرده بود.

آری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این فرزند افتخار آفرین انقلاب اسلامی که در مکتب عاشورایی تربیت شده بود به دنیا ثابت کرد هنوز مالکان اشتر در دامان انقلاب تربیت یافته و برای آرمان های انقلاب و ایران اسلامی جانشان را در کف دست گذاشته و با خلوص نیت با ایثار آن را برای حفاظت از میهن اسلامی فدا خواهند کرد.

سردار دلها این عمار از جان گذشته همواره لبیک گویان به سید علی امام فرزانه خود اقتدا کرده و با در میدان جهاد و عمل درخشید.

بی جهت نبود که حکیم انقلاب، امام خامنه ای در خصوص این مرد بزرگ فرمودند او یک «مکتب و مدرسه و راه» بود.

   شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ گاه در دلهای مردم ایران اسلامی فراموش نخواهد شد و برای آنها این داغ بزرگ مرد ایران اسلامی همیشه تازه خواهد بود و یادآور آن اشک را از چشمان آنها فرو می ریزد.

مردم ایران اسلامی محکم و استوار با اقتدار کامل به دنیا نشان دادند که در تمام طوفان های فتنه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای و داشتن بزرگانی چون شهید سردار سلیمانی و دیگر شهدای والامقام از دریای متلاطم فتنه های آنها با سربلندی عبور خواهند کرد و تا آخرین قطره خون خود از ایران اسلامی و ولی فقیه خود حمایت خواهند کرد.

 در این ایام جای جای شهر نفتی گچساران نصب پوستر های شهید سلیمانی به چشم می خورد و نگاه های حزن انگیز و بغض های مردم این بام نفتی ارادت خاص شهروندان گچساران را به دنیا نشان می دهد.

  سردار سلیمانی در تمام بحران ها و حوادث طبیعی با عزمی راسخ و بدون در نظر گرفتن جایگاهش به کمک مردم در نقاط مختلف کشور می آمد تا نشان دهد همیشه باید برای کمک به مردم به دون در نظر گرفتن برخی تشریفات در میدان عمل حضور داشت و دراین راه از هیچ کوششی دریغ نداشت زیرا ایران اسلامی همه با هم در زیر پرچم ولایت فقیه با اتحادی محکم ایستاده اند.

سردار حاج قاسم سلیمانی به همه ما درس بزرگ اطاعت از ولی فقیه و ایثار و از خود گذشتگی را آموزش داد این قهرمان ملی همیشه و در اغلب سخنرانی‌های خود در مراسمات مختلف تاکید فراوانی به اطاعت از مقام معظم رهبری داشتند.

 با وجود خاطره تلخ از دست دادن اسطوره بزرگ، ملت ایران اسلامی با عزمی انقلابی با ادامه دادن راه وی به دنیا می گویند ما ترسی از جان دادن در راه انقلاب و آرمان های شهدا نداریم و ادامه دهنده راه سردار حاج قاسم سلیمانی ها هستیم.

 علی نعمت‌الهی یکی از شهروندان گچسارانی در خصوص توصیف سردار شهید قاسم سلیمانی در جمله ای کوتاه به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: این شهید بزرگوار نمونه کاملی از فردی ولایتمدار، ایثارگر، دارای بصیرت انقلابی، فداکار و مردم دار بودند.

وی ادامه داد: در یک جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره و قهرمانی ملی ایران اسلامی است که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

گرامی پور یکی دیگر از شهروندان گچسارانی گفت: مردم گچساران بام نفتی ایران خود را برای برگزاری سومین سالگرد شهادت این اسطوره تربیت یافته در مدرسه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران آماده می کنند تا بار دیگر به دنیا نشان دهند ما قدردان سردار حاج قاسم سلیمانی و تمام شهدای کشورمان هستیم.

 احسان هدایت‌زاده هم می‌گوید: سردار حاج قاسم سلیمانی مظهر ایثار و یک فرد انقلابی و جهادی بودند که با رفتار خود مردمی بودن یک مسئول و اطاعت از ولی فقیه را نشان دادند.

وی با بغض ادامه داد: از هر شهروند ایرانی پیر و جوان اگر در مورد سردار شهید سلیمانی سوال کنید با افتخار از او صحبت می کنند هر چند گفته های خوب و و صفات ارزنده وی همیشه زبانزد بوده است.

علی منصورآبادی نسل دهه 90 نیز در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: من با سن کم دوست دارم مانند شهید سلیمانی باشم و در راه انقلاب و دفاع از ایران اسلامی و حمایت از رهبرمان شهید شوم این آرزوی من است.

این پسربچه 8 ساله افزود: من با افتخار ادامه دهنده راه سردار سلیمانی هستم و تلاش می کنم اجازه ندهم دشمنان بخواهند خون سردار سلیمانی و دیگر شهدای را پایمال کنند.

وی اظهار کرد: همه اقشار مختلف مردم با سنین مختلف از دل و جان عاشق سردار سلیمانی هستند و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم رفتار و منش قهرمان ملی خود را سرلوحه کارها و زندگی خود قرار دهیم و دشمنان بدانند که با شهادت سردار راه او توسط هزاران تربیت یافته مکتب سلیمانی ادامه دارد.

برگزاری یادواره شهدای مقاومت و دفاع مقدس در نفت گچساران همزمان با سالگرد حاج قاسم سلیمانی

سرهنگ سید امیر حمزه محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفت و گو با خبر نگار فارس در گچساران اظهار کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک مجاهد و فرمانده انقلابی بود که در همه ابعاد زندگی (جهاد اکبر، کبیر و اصغر) روحیه جهادی در وجود او موج می‌زد.

وی بیان کرد: با شهادت سردار شهید سلیمانی راه وی ادامه داشته و هزاران هزار سلیمانی دیگر در دامن انقلاب اسلامی پرورش یافته و خواهند یافت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یادواره ۳۱ شهدای نفت و گاز این شهرستان برگزار می‌شود.

محقق زاده بیان کرد: این مراسم روز دوشنبه، دوازدهم دی ماه راس ساعت ۱۴ در تالار اجتماعات آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار خواهد شد.

وی گفت: این یادواره با سخنرانی و راوی گری حاج یوسف امیرشکاری از راویان مطرح کشوری و از فرماندهان لشکر ۴۱ ثارالله کرمان از همرزمان شهید سردار سلیمانی اجرا می گردد.

سردار دلها یک حماسه ساز تاریخ ایران اسلامی بود که در جهان ماندگار شد

روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی شاخصه‌های یک مجاهد انقلابی را در رفتار و کردار و شخصیت وی به خوبی دیده می شد.

 وی بیان کرد: سردار دلها یک حماسه ساز تاریخ ایران اسلامی بود که در جهان ماندگار شد.

فرماندار گچساران افزود: مردم این شهرستان خود را برای برگزاری بزرگداشت سومین سالگرد شهید سردار سلیمانی با برگزاری برنامه های مختلف آماده کردند.

شهرداری دوگنبدان با نصب بنر درمعابراین شهرستان گچساران را آماده برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها می کند

رضا قشقایی شهردار دوگنبدان نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: یاد و خاطره سردارشهید سلیمانی در یاد و دل های تمام مردم ایران اسلامی ماندگار است.

وی عنوان کرد: شهرداری دوگنبدان نیز با نصب بنر در معابر پر تردد این شهرستان گچساران را آماده برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها می کند.

همزمان با ۷۲ شهر در کشور پخت غذای نذری سه شنبه ۱۳ دیماه همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در گچساران انجام می شود

محمد رمضانی مسئول موکب طریق الکربلا در گچساران در گفت و گو با خبرنگار فارس ادامه داد: بررسی و شناخت دقیق ابعاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و چگونگی گسترش این مکتب در بین همه آزادی خواهان جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: مراسم سومین سال شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دوشنبه ۱۲ دیماه ساعت ۲۰ در مسجد صاحب الزمان(عج) گچساران توسط هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسئول موکب طریق الکربلا در گچساران اضافه کرد: همزمان با ۷۲ شهر در کشور پخت غذای نذری سه شنبه ۱۳ دیماه همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در گچساران انجام می شود وغذاها نیزتوسط گروه جهادی نذرواره و موکب طریق کربلا در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع می گردد.

رمضانی بیان کرد: تعداد ۱۰۰ عدد کارت نان تحت عنوان نان مهربانی توسط موکب طریق کربلا گچساران در روز سالگرد شهادت سردار سلیمانی به نیازمندان اهدا می شود.

انتهای پیام/82033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول