اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

انتشار پاسخ سؤالات «امتحان نهایی» 8 دقیقه بعد از شروع امتحانات

امروز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحان نهایی، 8 دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است.

انتشار پاسخ سؤالات «امتحان نهایی» 8 دقیقه بعد از شروع امتحانات

خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: امروز امتحان نهایی دروس «عربی، زبان قرآن 3» برای رشته‌های ریاضی ـ فیزیک و علوم تجربی، درس «جغرافیا 3» برای رشته ادبیات علوم انسانی و «اصول عقاید 3» برای رشته علوم و معارف اسلامی برگزار شد.

باز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحانی امروز، 8 دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است. 

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: هیچکدام از کادر برگزار کننده امتحان، تلفن همراه خود را به حوزه امتحانی نمی‌برند و فقط مدیر حوزه امتحانی آن هم به دلیل دریافت رمز سؤالات، تلفن همراه دارد؛ حتی بنده وقتی برای بازدید وارد حوزه امتحانی می‌شوم، تلفن همراه خود را تحویل می‌دهم و با تلفن همراه وارد حوزه نمی‌شوم. 

وی ادامه داد: تاکنون تمام کسانی که از برگه امتحانی عکس گرفته و منتشر کرده‌اند، دانش‌آموز بودند که بعد از شناسایی، نمرات تمام دروس امتحانی‌شان در آن امتحانات صفر شد. 

زارعی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های متعددی کردیم تا جلوی این اقدامات و تقلب دانش‌آموزان را بگیریم و در حال انجام است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول