اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس فدراسیون اسکواش: با گذشته کاری نداریم و نگاه‌مان رو به جلو است

رئیس جدید فدراسیون اسکواش گفت: تیم ما نگاهش فقط به جلو است و توجه به گذشته سرعت مان را کم می‌کند.

رئیس فدراسیون اسکواش: با گذشته کاری نداریم و نگاه‌مان رو به جلو است

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر عزیزی پور پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون اسکواش اظهار داشت: برنامه این است مسیری را که سلیمانی ترسیم و حرکت کرده بود را ادامه می‌دهیم. البته هر سیستمی یک تغییراتی دارد و ما می‌خواهیم از همه اقشار جامعه اسکواش استفاده کنیم و رشد و توسعه دهیم.

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: بیشترین توان ما در تبدیل اسکواش به صنعت اسکواش خواهد بود. بحث مالی خیلی می‌تواند در اعزام ها تاثیر گذار باشد و چرخه‌ در آمدزایی را باید ایجاد کنیم. در بخش مسابقات با توجه به اینکه در اعزام‌ها مشکل داریم، امیدواریم میزبانی‌ها را بیشتر کنیم و صرفه جویی ارزی داشته باشیم. پروتکل‌هایی را هم برای میزبانی اردوها و مسابقات باید ایجاد کنیم.

وی در خصوص اینکه روز گذشته حضورش در مجمع قطعی شد، گفت: قبلا هم گفتم هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. خدا همیشه همراه ما بوده و امیدوارم در ادامه راه همراه ما باشد. چیزی که مهم است اینکه باید رو به جلو نگاه کنیم و توجه به گذشته سرعت ما را کم می‌کند. صحبت در مورد تایید صلاحیت لحظه آخری هم نگاه به گذشته می‌شود. تیم جدید ما فقط جلو را نگاه می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول