اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرمانده فراجا: دشمن با هدف ضربه‌زدن به نظام به میدان آمده بود/ افتخار پلیس تامین امنیت مردم است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن با هدف ضربه زدن به نظام با بسیج تمام امکانات و تدارک یک جنگ ترکیبی تمام عیار به میدان آمده بود.

فرمانده فراجا: دشمن با هدف ضربه‌زدن به نظام به میدان آمده بود/ افتخار پلیس تامین امنیت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار حسین اشتری در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز اظهار کرد: هدایت‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت، هوشیاری مردم و اقدامات میدانی نیروهای جان برکف اعم از فراجا، سپاه و بسیج دشمن را در رسیدن به آرزوهای خام خود ناکام گذاشت.

وی گفت: شکست دشمن امروز بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا کرد و افتخار پلیس ایستادگی در برابر دشمنان برای تأمین امنیت جان، مال و ناموس مردم و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به لزوم تلفیق اقتدار، درایت و عقلانیت برای چیره شدن بر مسائل اشاره کرد و گفت: امروز پلیس با وجود فشارهای مأموریتی و شدائد نسبت به قبل در مقابله با ناامنی‌ها و ناهنجاری‌ها بیش از پیش آماده است و نقش نهادهای نظامی و امنیتی به ویژه بسیج در همکاری با پلیس برای مدیریت میدان در اغتشاشات بی‌بدیل و مثال زدنی بود.

در ادامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز بیان داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باعث قوت قلب همه ماست و صلابت، اقتدار و استواری کارکنان فراجا در برخورد با عوامل ناامنی قابل تقدیر و ستایش است.

آل‌هاشم همچنین به نقش فراجا در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: اقدام به موقع عوامل اطلاعاتی به ویژه سازمان اطلاعات فراجا در رسواسازی دشمن و رو کردن توطئه‌های آنان در کشته‌سازی‌ها مثال زدنی است و اقدام مقتدرانه و مهربانانه فراجا حمایت مردمی را با خود داشت و با وجود درگیری‌های مأموریتی پلیس هیچ گونه خللی در ارائه خدمات به مردم وارد نشد.

عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تقدیر از تلاش‌های جان برکفان فراجا و عوامل امنیتی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بیان داشت: مجموعه فراجا در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، هوشمندانه عمل کرد و امنیت ترکیبی، دستاورد مجاهدت فراجا در میدان بود و دشمن تصور نمی کرد مردان میدان چنین هوشمندانه و با تدبیر عمل کنند و از حرفه ای عمل کردن نیروهای فراجا مات و مبهوت ماند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول