اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

لیبرمن: کابینه «نتانیاهو» پایان صهیونیسم است

وزیر دارایی سابق رژیم موقت صهیونیستی کابینه تازه تاسیس «بنیامین نتانیاهو» را «پایان صهیونیسم» خواند.

لیبرمن: کابینه «نتانیاهو» پایان صهیونیسم است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از مقام‌های ارشد سابق رژیم موقت صهیونیستی اذعان کرد که شروع به کار کابینه تازه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل پایان صهیونیسم است.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی سابق و رئیس حزب «اسرائیل بیتنو» روز دوشنبه در نشست فراکسیون کنست، کابینه تازه تاسیس بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر را «پایان صهیونیسم» خواند.

وی در سخنرانی تند خود علیه دولت نتانیاهو گفت: «تاسیس دولت ششم نتانیاهو پایان دولت اسرائیل نیست، پایان صهیونیسم است.»

ژنرال صهیونیست «ایال بن رووِن» معاون سابق فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به آغاز کار کابینه جدید این رژیم گفت که «بنیامین نتانیاهو» امنیت اسرائیل را با تصمیمات غیرمسئولانه‌‌اش، تهدید می‌کند.

معاون سابق فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه رادیویی گفت: «نخست‌وزیر خوب می‌داند برای به خطر انداختن امنیت اسرائیل تصمیماتش چقدر غیرمسئولانه هستند.»

ایال بن روون در ادامه از  برخورد حتمی میان سربازان ارتش اسرائیل و افرادی که تحت فرمان اسموتریچ (وزیر دارایی رژیم صهیونیستی) هستند ابراز ترس و نگرانی کرد.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی که با آغاز سال جدید میلادی، کار خود را با حمله به «نابلس» آغاز کرده بود، این بار نظامیانش، دو جوان فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رساندند.

نیروهای  درمان در کرانه باختری، صبح دوشنبه خبر دادند که دو فلسطینی که یکی از آن‌ها  ۱۷ ساله و دیگری  ۲۱ ساله بوده‌، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در منطقه «کفر دان» در شمال غرب شهر جنین، به شهادت رسیده‌اند.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)  در این باره نوشت: «دو جوان  شهید و هشت نفر به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر اسرائیل در جریان حمله به روستای کفر دان در غرب جنین مجروح شده‌اند. حال یکی از آن‌ها وخیم است.»

خبرگزاری وفا در ادامه اشاره کرد که یکی از شهدا «محمد سامر حسن حوشیه» (۲۱ساله) نام داشته که از اهالی منطقه الیامون بوده و پس از اصابت گلوله به سینه‌اش به شهادت رسیده است. «محمد احمد عابد» (۱۷‌ساله) دیگر شهید فلسطینی و از اهالی کفر دان است که گلوله به شکم و ران او برخورد کرده است

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول