اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اینفوگرافیک| تولد تا شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۳۵ در شهرستان رابُر کرمان دیده به جهان گشود و بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حوالی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

اینفوگرافیک| تولد تا شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اثر اینفوگرافیک «تولد تا شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت» منتشر شد. 

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۲۰ اسفند سال ۱۳۳۵ در شهرستان رابُر از توابع استان کرمان در ایل عشایر سلیمانی دیده به جهان گشود. 

او در دوران هشت سال دفاع مقدس فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود. 

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۹ از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد و پس از ظهور گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه، به عنوان فرمانده جبهه مقاومت با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با این گروهک تروریستی پرداخت. 

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۸۹ موفق به أخذ درجه سرلشکری شد و سرانجام پس از رشادت‌های فراوان در بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حوالی فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول