اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جان فدا| گذری بر حیات‌ حاج قاسم، چهره بین‌المللی مقاومت

سردار، وقتی پر کشیدی حقیقت دل ها و مجاز عالم، پر از حکایت‌های عاشقانه تو شد، چرا که تو چهره بین‌المللی مقاومت هستی و همه وابستگان مقاومت، دلبستگان تو هستند. از این حیث هر انسان آزاداندیشی به راه تو احترام می گذارد و منش تو را نیک‌ می‌پسندد.

جان فدا| گذری بر حیات‌ حاج قاسم، چهره بین‌المللی مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سلام‌ سردار; سلام می کنم به تو که حریم آل عبا را عاشقانه فهمیدی. تو که عطر یاس نبوی در وجودت رخنه کرد و خدا را زیبا ملاقات کردی. تو که دریافتی این دنیای دون، جاذبه ای پوشالی دارد و هر آنچه نزد اوست، باقی است.

سلام می کنم به راه سرخ رفته ات، به لبخندهای مهربانانه و پدرگونه ات که نذر بچه های یتیم مدافعان حرم کردی. سلام بر نماز نیمه‌شب های نگاهت و آن انگشتر سلیمانی‌ات.

درود بر قدوم بابرکتی که روی خاک هایی که روزی زینب (س) گام گذاشته بود، قدم نهاد. سلام بر چشم های بارانی و دل شکسته تو، آن زمان که در میان نخل ها یاران شهیدت را خطاب می کردی.

سلام بر صلابتی که پس از اربا اربا شدن حجت همگان- محسن حججی- محو داعش را در مدت زمانی کوتاه مژده داد.

سلام بر جسم، روح، شامّه، اعضا و جوارح که خداوند آنها را پاکیزه پذیرفت. سلام به تو در آن شبی که ارواح طیبه شهیدان، تو را در آغوش گرفتند.

چهره بین‌المللی مقاومت

سردار دل ها، خوش به سعادتت که آل طاها را با معرفت درک کردی، چرا که افق نگاهت تا دوردست ها را نظاره می کرد و آزادی قدس شریف، آرزوی دیرینه تو بود.

تو خباثت داعشیان را در قبال انسان ها دیده بودی، برای همین برای سرنگونی ظلم، سر از پا نمی شناختی. عراق، لبنان، سوریه و سرزمین های در چنگال ظلم را درنوردیدی، چرا که ندای "هل من ناصر ینصرنی" حسین زمان را شنیده بودی و دل بی قرارت تنها با محو داعشیان و طاغوتیان از این کره خاکی آرام می گرفت.

سردار، وقتی پر کشیدی حقیقت دل ها و مجاز عالم پر از حکایت های عاشقانه تو شد، چرا که تو چهره بین المللی مقاومتی و همه وابستگان مقاومت، دلبستگان تو هستند. از این حیث هر انسان آزاداندیشی به راه تو احترام می گذارد و منش تو را نیک می پسندد.

 

بدرقه سردار تا عرش

به یاد داری روز بدرقه ات تا عرش چگونه دل ها به سمت تو روانه شد؟ قلب های عشاق  در سراسر گیتی گرد هم آمدند تا جسم پاک تو را تا آرامگاه زمینی و روح بلندت را تا آسمان ها همراهی کنند. آری، هیچ جلوه ای جز وجه الله نمی تواند این موج از جمعیت را گرد خود آورد.

ای جلوه نور خدا، ای که امام حسین تو را زیبا پذیرفت و به جمع خاصان خود دعوت نمود، برای ما نیز دعا کن تا در زمانه ای که با به کارگیری همه اسباب می خواهند نور حقیقت در دل ها خاموش شود، راه تو همیشه در نهانخانه قلبمان روشن بماند و معرفت و بصیرت، همواره راهگشایمان باشد.

حاج قاسم دل ها، از خدا بخواه که ایرانمان سربلند بماند، سایه رهبرمان از سرمان کم نشود و خون تو و یارانت مسندنشینان این موطن سرخ را دگرگون سازد.

ای آبرومند نزد خدا، برای ظهور گل در پرده غیبت نهان، دعا کن و در "یوم تبلی السرائر" ما را از شفاعت خود بهره مند فرما.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول