اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معاون استاندار خراسان جنوبی: نقاط ضعف و قوت کمیته‌های اربعین احصا شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر ارزیابی اقدامات ستاد اربعین سال گذشته، گفت: احصاء نقاط ضعف و قوت در رفع مشکلات سال گذشته کمک می‌کند و رفع نقاط ضعف از تکالیف کمیته‌های ذیل ستاد است.

معاون استاندار خراسان جنوبی: نقاط ضعف و قوت کمیته‌های اربعین احصا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر ارزیابی اقدامات ستاد اربعین سال گذشته، اظهار داشت: احصاء نقاط ضعف و قوت در رفع مشکلات سال گذشته کمک می‌کند و رفع نقاط ضعف از تکالیف کمیته‌های ذیل ستاد است.

وی ضمن عرض تهنیت و تسلیت سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در ایران به لطف پروردگار، نعمت‌های بی‌شمار و بی‌نظیری داریم که از بزرگترین آن‌ها، نعمت امامت و ولایت است. 

وی تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این اعتقادات ما به قرآن، ائمه اطهار(ع)، آموزه‌های دینی و شریعت روز به روز راسخ تر و پابرجاتر می‌شود. 

معاون سیاسی استاندار، حضور در پیاده روی عظیم اربعین را از جمله باورهای ارزشمند خواند و گفت: پیاده روی اربعین از رویدادهای عظیم و مهم بین المللی است که نه تنها در ایران، عراق و در بین شیعیان بلکه در تمام دنیا مورد اقبال قرار گرفته است. 

طالبی بیان کرد: تمام مردم دنیا اعم از مسلمان و غیر مسلمان به این رویداد عظیم تاریخی اقبال و اعتقاد دارند و در این اجتماع بزرگ شرکت می کنند. 

وی یادآور شد: با توجه به اتحادی که در موضوع اربعین و عتبات عالیات، حول محور امامت به وقوع می‌پیوندد، دشمن به دنبال این است که این رویداد بزرگ را به نوعی تحت الشعاع تبلیغات سوء خود قرار دهد و کمرنگ کند؛ این اجتماع عظیم مردم در عتبات، بهترین جهاد تبیین است. 

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: این وظیفه قانونی، شرعی و عرفی همه ماست که از این اجتماع حمایت کنیم و شرایط را قوت ببخشیم. 

طالبی افزود: تقویت اربعین، باعث استحکام نظام‌های اسلامی و به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و با شکل گیری ستاد اربعین در مرکز و ستادهای استانی و کمیته‌های ذیل آن، همه دلسوزانه در انجام تکالیف خود در راستای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم پیاده روی اربعین اهتمام می ورزند. 

به گفته وی؛ همه تلاش‌ها به جهت بهره مندی از ظرفیت وجودی ائمه اطهار و به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است. 

معاون سیاسی استاندار با تأکید بر برگزاری مرتب و بی وقفه کمیته‌های ذیل ستاد، گفت: بر عملکرد کمیته‌ها در راستای تحقق مصوبات نظارت شود. 

گفتنی است؛ موضوع پیگیری تسهیلات ارزان قیمت، تأمین سوخت ترمیمی، ارائه خدمات فرهنگی ویژه از دیگر مصوبات این جلسه بود. 

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول