اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مجلس اعلای اسلامی عراق: خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در امتداد خون شهدای کربلاست

شیخ همام حمودی، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه‌ای گفت که مردم عراق بی شک انتقام خون شهدای فرودگاه بغداد را خواهند گرفت.

مجلس اعلای اسلامی عراق: خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در امتداد خون شهدای کربلاست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «همام حمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه‌ای به مناسبت سومین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، خون این شهیدان را در ادامه خون شهدای کربلا دانست.

در این بیانیه آمده است: «امروز ما و همه آزادگان جهان با افتخار و عزت به یادبود خون شهدای پاک فرماندهان پیروزی و همراهانشان ایستاده‌ایم، شهدایی که با جانشان از دین و خاک و آبرو دفاع کردند و موجب عزت مردم عراق و امنیت آن‌ها شدند».

شیخ همام حمودی در ادامه بیانیه خود تأکید کرد که خداوند متعال بی تردید آن‌ها را با شهادت به دست پلیدترین ستمگران که دشمن خدا و انسانیت هستند، گرامی داشت.

 

این بیانیه همچنین می‌افزاید: «خون شهدایی که در نزدیکی فرودگاه بغداد به زمین ریخته شد در امتداد خون شهدای کربلا است که روحیه و اراده چالشگرایانه و قدرت بقا و راز زندگی آزاد و کریمانه را به نسل‌های آینده منتقل خواهد کرد».

در پایان این بیانیه آمده است: «خوشا به شهدای آزاده ما و خوشا به حال کسانی که خونشان در مسیر و راه پدر آزادگان جهان حسین علیه السلام ریخته شد و ننگ و عار بر تروریسم بزدل آمریکایی؛ مردم ما انتقام خواهند گرفت و وعده پیروزی می‌دهیم، هرچند آن‌ها انتقام را دور می‌بینند و ما به اذن خداوند نزدیک می‌دانیم».

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول