اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سارقان احشام در چند شهر سمنان به دام افتادند/ برخورد جدی پلیس با سارقان مسلح

سارقان احشام در چند شهر سمنان به دام افتادند و برخورد جدی پلیس با سارقان مسلح دام‌های مردم در انتظار آنها خواهد بود.

سارقان احشام در چند شهر سمنان به دام افتادند/ برخورد جدی پلیس با سارقان مسلح

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سرهنگ سیدرضا علوی، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان  صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دامغان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی شهرستان، یک متهم در درجزین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به دستگیری همدستان متهم افزود: متهمان در فرایند تحقیقات پلیسی اذعان داشتند که با ضرب و شتم چوپانان، چهار فقره سرقت احشام در دامغان و مهدی‌شهر انجام داده‌اند.

علوی با اعلام این موضوع که ارزش تقریبی احشام مسروقه ۵۰۰ میلیون ریال بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد قابل‌توجهی از احشام سرقت‌شده شناسایی و تحویل شاکیان شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دامداران خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به‌صورت مقطعی و یا دیگر شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

سارقان احشام به دام افتادند

فرمانده انتظامی استان سمنان نیز از دستگیری اعضای باند سارقان احشام و اعتراف آنان به ۳۱ فقره سرقت در شهرستان گرمسار خبر داد.

سردار عبدالله حسنی گفت: برابر اعلام فردی مبنی بر سرقت مسلحانه ۲۱ رأس گوسفند وی در شهرستان گرمسار، به‌سرعت چند اکیپ از مأموران پلیس آگاهی در محل حاضر و نسبت به بررسی صحنه اقدام کردند.

حسنی به حساسیت موضوع و پیگیری‌های شبانه‌روزی و اطلاعاتی بی‌وقفه مأموران در راستای دستگیری سارقان اشاره کرد و افزود: سرانجام زحمات پلیس به بار نشست و خودروی ساینا متعلق به یکی از سارقان که در محل سرقت حضور داشت، شناسایی شد و پس از هماهنگی قضایی مالک آن دستگیر و تحقیقات فنی از وی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: متهم قصد منحرف کردن مسیر پرونده را با ارائه اطلاعات اشتباه داشت، ولی با تیزهوشی مأموران در ادامه روند رسیدگی به پرونده دو دستگاه پراید که در جریان سرقت احشام دخیل بودند، شناسایی شدند و پس از نیابت قضایی در یکی از شهرهای پایتخت، مالک یکی از خودروها دستگیر و پس از انجام تحقیقات خاص پلیسی به همدستی با ۶ نفر دیگر اعتراف کرد.

حسنی افزود: در مجموع هشت نفر در سرقت احشام با یکدیگر مشارکت داشتند که چهار نفر آنان دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اعتراف سارقان به ۳۱ فقره سرقت احشام و زندانی شدن آن‌ها با دستور قضایی، تصریح کرد: پلیس با مجرمان جرائم خشن بااقتدار و مطابق قانون برخورد پشیمان کننده خواهد داشت.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول