اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی: حاج‌ قاسم به جبهه مقاومت عمق استراتژیک داد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه حاج‌ قاسم به جبهه مقاومت عمق استراتژیک داد، گفت: مکتب شهید سلیمانی باید سرآغاز یک نهضت فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی: حاج‌ قاسم به جبهه مقاومت عمق استراتژیک داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد النبی(ص) کوی کوثر اراک اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) بود و او با اخلاص و تقوای در عمل و ارتباط نزدیک با مردم انقلابی بودن را معنا کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی یک مکتب همیشه زنده و پویا و الگوی نجات بخش بشریت است و این مکتب برگرفته از سیره امامین انقلاب اسلامی است.

 کریمی با اشاره به اینکه حاج قاسم در زمان حیات خود عنصری هویت ساز بود، گفت: سردار سلیمانی با درخشش در جبهه مقاومت هویت اسلامی را در منطقه و بسیاری از کشورها احیا کرد و هیمنه پوشالی جبهه استکبار و حامیان آنها را شکست داد و امروز مکتب شهید سلیمانی تقویت کننده هویت دینی و انقلابی  و تحول آفرین است.

وی افزود: شهید سلیمانی با بسیج عمومی در کشورهای مختلف مقابل لشکرکشی آمریکا در منطقه و اهداف شوم آنها برای دولت سازی، مقتدرانه ایستادگی کرد و پیروزی بزرگی برای جهان اسلام خلق کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: به برکت مجاهدت های شهید سلیمانی تفکر بسیج و انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف رشد یافت و تکثیر شد و قدرت‌های استکباری و صهیونیستی به پایان موجودیت خود رسیده‌اند و لذا حاج‌ قاسم عمق استراتژیک به جبهه مقاومت داد.

وی اضافه کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مکتب شهید سلیمانی نشان دهنده اهمیت الگوگیری از این مکتب نجات بخش در گام دوم انقلاب است و این مکتب باید سرآغاز یک نهضت فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد.

 کریمی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام و قهرمان مبارزه با استکبار جهانی شهید سیمانی تجلیل از همه خوبی‌ها و ارزش‌های اسلامی و اعلام برائت از استکبار و استعمار جهانی است، ادامه داد: خوشبختانه عشق و ارادت ملت ایران و خصوصا جوانان و نوجوانان و امت اسلام با شهید سلیمانی و مکتب ایشان روز به روز بیشتر می‌شود و این نشان از زنده بودن ملت ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: جوانان و نوجوانان با حضور و برگزاری برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی اعلام می‌کنند راه و مکتب ایشان ادامه پیدا خواهد کرد و ملت ایران از خون حاج قاسم و شهدای مقاومت نخواهند گذشت و پیشرفت کشور و حرکت شتابنده ملت به سمت آرمان ها متوقف نخواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و با تاسی از مکتب شهید سلیمانی بار دیگر دشمن را در جنگ ترکیبی شکست دادند و دشمن را برای رسیدن به اهداف شوم خود در جنگ شناختی، اقتصادی، نظامی، سایبری و فرهنگی ناکام گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی و ملت ایران امروز در اوج اقتدار و بالندگی است و به برکت خون مطهر شهدا و جهادهای ۴۳ ساله ملت ایران غروب قدرت پوشالی آمریکا و حامیان آنها فرا رسیده و امروز دشمن به مرز نتوانستن در برابر انقلاب اسلامی و مردم ایران رسیده است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول