اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

معاون شهردار یزد: لزوم پراخت سریع بدهی‌های دولتی به شهرداری یزد

معاون مالی و اقتصادی شهردار یزد با تاکید بر شفاف‌سازی در مسائل مالی مرتبط با تعاملات مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با دولت، گفت: پرداخت بدهی‌های دولتی به شهرداری‌ها تسریع شود.

معاون شهردار یزد: لزوم پراخت سریع بدهی‌های دولتی به شهرداری یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مرکز استان، امیر شاکری در مورد بدهی‌های دولتی به شهرداری یزد، اظهار کرد: شهرداری‌های کشور از طریق سه درگاه کمیسیون شوراهای مجلس شواری اسلامی شهر، دبیرخانه کلانشهرها و سازمان‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کار خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: در این زمینه و با توجه به اینکه شهرداری‌ها بیشترین ارتباط را با نهادهی دولتی دارند، درخواست تمام شهرداری‌های کشور بر این است که همراهی و تعامل با شهرداری‌ها افزایش یابد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد شفاف‌سازی در مسائل مالی مرتبط با تعاملات مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با دولت را در بهبود شرایط بسیار موثر دانست و گفت: در حوزه‌های مختلف مرتبط با تعامل و ارتباط دولت و شهرداری‌ها از جمله مباحث ترافیکی، کتابخانه‌ها، وصول عوارض و موارد مختلف دیگر انتظار می‌رود پرداخت بدهی‌های دولتی به شهرداری‌ها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.  

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان نیاز به تامین منابع مالی دارند و به همین دلیل در صورتی که این منابع برای آنها تامین نشود، با مشکل جدی روبرو می‌شوند.

شاکری شمسی در پایان گفت: قطعا افزایش ارتباط و تعامل دوسویه شهرداری‌ها و دولت می‌تواند زمینه افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات و همچنین جلب رضایت بیشتر شهروندان را به دنبال داشته باشد.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول