اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جان‌فدا| شعرای آیینی کرمان در وصف «سردار دل‌ها» شعرخوانی کردند/ برگزاری ویژه‌برنامه «فراق یار» به یاد نشست‌های صمیمی مداحان با حاج قاسم

مسؤول بسیج مداحان استان کرمان گفت: ۱۲ نفر از شعرای آیینی استان کرمان در شب شعر میراث سلیمانی به شعرخوانی در وصف سردار دل‌ها پرداختند.

جان‌فدا| شعرای آیینی کرمان در وصف «سردار دل‌ها» شعرخوانی کردند/ برگزاری ویژه‌برنامه «فراق یار» به یاد نشست‌های صمیمی مداحان با حاج قاسم

مجید منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهاد داشت: شب شعر میراث سلیمانی به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت توسط سازمان بسیج مداحان و سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با شعرخوانی ۱۲ نفر از شعرای آیینی در وصف سردار دل‌ها برگزار شد.

وی از مدیحه‌سرایی تعدادی مداحان در شب شعر میراث سلیمانی سخن به میان آورد و از برگزاری شب شعر سلیمانی در شهرستان‌های تابعه استان کرمان خبر داد.

منصوری همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در دهه مقاومت توسط کانون‌های بسیج مداحان و هیئات مذهبی در سراسر استان کرمان ابراز داشت:  برگزاری دعای توسل، کمیل و ندبه، یادواره و روضه‌های خانگی، برپایی موکب‌های پذیرایی از زائران حاج قاسم، اعزام مداح به حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت، تکایا و مساجد، گلزار مطهر شهدا، بیت الزهرا (س) و مصلا با همکاری مجمع مداحان و کانون مداحان و تولید محتوای حماسی از جمله این برنامه‌هاست.

مسؤول بسیج مداحان استان کرمان عنوان کرد: در زمان حیات حاج قاسم و در روزهای پایانی ایام فاطمیه نشست صمیمی مداحان با سردار دل‌ها برگزار می‌شد و به همین منظور ویژه برنامه فراق یار با حضور مداح و شاعر آیینی کشور استاد حاج جواد حیدری و مداحان و شعرای آیینی دیار سلیمانی امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل بیت الزهرای شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

منصوری خاطرنشان کرد: در ویژه‌برنامه فراق یار از شاعر آیینی استان کرمان مرتضی عابدینی به پاس برگزیده شدن سروده حماسی وی برای همخوانی بسیجیان در دیدار با امام خامنه‌ای حفظه‌الله در پنجم آذرماه امسال، تجلیل می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول