اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روایت امام جمعه از ناپایداری برق کهگیلویه/وحدانی: احداث ایستگاه ۴۰۰ کیلووات به تنهایی بی‌فایده است

امام جمعه دهدشت گفت: وضعیت برق کهگیلویه مطلوب نیست و اگر تا قبل از تابستان کاری نشود وارد بحران خواهیم شد.

روایت امام جمعه از ناپایداری برق کهگیلویه/وحدانی: احداث ایستگاه ۴۰۰ کیلووات به تنهایی بی‌فایده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رئیس شرکت برق این شهرستان، اظهار کرد: وضعیت برق کهگیلویه مطلوب نیست و اگر تا قبل از فصل تابستان کاری نشود وارد بحران خواهیم شد.

امام جمعه دهدشت روند ایستگاه دژکوه، ایستگاه قلعه‌رئیسی و دیشموک را نامطلوب عنوان و با توجه به تعطیلی ایستگاه برق پادوک گفت: احداث ایستگاه ۴۰۰ کیلووات در کوتاه مدت کمکی به شهرستان نخواهد کرد.

وی نوسانات برق و افت ولتاژ در کهگیلویه بزرگ را یادآور شد و افزود: به دلیل این نوسانات روزانه شاهد سوختن لوازم برقی مردم هستیم که باید فکری شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار منفک‌شدن خطوط انتقال و ایستگاه برق کهگیلویه از خوزستان شد و بیان کرد: اگر برخی از امکانات در استان باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

هم‌چنین حسین عادلی‌نسب رئیس جدید شرکت توزیع برق کهگیلویه در این دیدار مشکلات برقی شهرستان را یادآور شد و با بیان این کا راهکار‌هایی را برای رفع مشکلات موجود انجام دادیم اما به این نتیجه رسیدیم که امسال دیگر هادی‌ها و سیم‌های ما پاسخگو نیستند گفت: علل برخی این مشکلات تحت نظر بودن خطوط انتقال و ایستگاه برق کهگیلویه از سازمان آب و برق خوزستان است که باید توجه بیشتری به کهگیلویه شود.

وی از احداث ایستگاه خط ۴۰۰ کیلو ولت در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: اقدامات لازم برای اصلاح برق شهرستان را انجام دادیم می‌طلبد که از بیرون کمک شود، همچنین خواستار همکاری امام جمعه در روند سرعت‌بخشی ایستگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول