اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

آقای روحانی! مردم شاهکار‌های شما را از یاد نمی‌برند

آقای روحانی با وجود کارنامه پر خسارتش، خیال می‌کند که مردم ضعف حافظه دارند و سوء مدیریت وی را فراموش کرده‌اند.

آقای روحانی! مردم شاهکار‌های شما را از یاد نمی‌برند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، آقای روحانی با وجود کارنامه پر خسارتش، خیال می‌کند که مردم ضعف حافظه دارند و سوء مدیریت وی را فراموش کرده‌اند.

وبسایت الف با اشاره به اظهارات چندی قبل حسن روحانی نوشت: عملکرد وی در جایگاه ریاست‌جمهوری اظهر من‌الشمس است و نیاز چندانی به واکاوی ندارد؛ سقوطی تاریخی در همه ابعاد؛ به نحوی که تا سال‌ها ایران باید تاوان حضور او و دولتش را پس بدهد.  اما یکی از اصلی‌ترین مسببین  وضعیت امروز در جایگاه مدعی نشسته و لباس توصیه به تن کرده است.

نقد روحانی و دولتش واجب است، اما قبل از ورود به آن، باید به  جریانی خرده گرفت که بدون بازخواست از او و خسارتهایی که دولتش خلق کرد،‌ اجازه سم‌پاشی در جامعه را می‌دهد. باید تیغ نقد را به صورت رسانه‌هایی کشید که نقشی جز بوقچی برای سیاسیون ندارند و بدون در نظرگرفتن منفعت ملت و جامعه، صبح تا شب برای او و دولتش رپرتاژ می‌روند!

امروز که روحانی فیگورهای زیبا گرفته و توصیه‌های اخلاقی زیباتری می‌کند و راه برون‌رفت ارائه می‌دهد، به یاد بیاورد که چه کار کرد و چه بر جای گذاشت. نه کلان‌ایده برجامش گره از کار کشور باز کرد و نه توصیه امروزش به احیای آن چاره‌کار است؛ اگر خوشبین باشیم و همین برجام را یکی از عوامل افتادن کشور در چاله ندانیم!

فراموش نکردیم که او و دولتش از تامین برق کشور عاجز بودند. صف‌های گوشت و مرغ و روغن را که نمی‌توان از یاد برد، می‌توان؟ ۷۰۰ کشته کرونایی در روز را چه؟ این آمار برای به‌ زمین‌انداختن کاسه‌ افلاس و دریافت فایزر و مدرنا کافی نبود؟ اوج شاهکارهایش را به یاد بیاوریم؛ آبان‌ ۹۸ و سه برابر کردن قیمت بنزین؛ ذبح‌ فقرا و خنده گستاخانه‌ای که نمایان کرد؛ خنده‌ای که از اعماق وجودش بود، چون او و دولتش نسبتی با مستضعفان نداشتند. برای او اجرای سیاست‌های دیکته‌شده جهانی اهمیت داشت و دارد؛ عمل به منویات صندوق بین‌المللی پول و بانک‌جهانی؛ به هر قیمت ممکن!

روحانی متهم است و اتهاماتش واضح و برای اثبات این اتهام، هزاران کلمه می‌توان نوشت. او زودتر از آنچه انتظار می‌رفت وارد میدان شده؛ آتش التهابات خیابانی فروکش کرده و حالا برای نقش‌آفرینی مجدد‌، ردا را پوشیده؛ آن هم با مصادره برخی مطالبات و دوگانه‌‌سازی و تاکید غیرمستقیم بر خود و جریان‌ نزدیک به خود. خروجی اظهارات او یک جمله است؛ «اگر ما نباشیم بحران ایجاد می‌شود»!

منبع: روزنامه کیهان

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول