اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مصطفی رحماندوست دبیر جایزه مرغک کانون شد

مصطفی رحمان‌دوست شاعر و نویسنده با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان دبیر «جایزه مرغک» (جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان) منصوب شد.

مصطفی رحماندوست دبیر جایزه مرغک کانون شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مصطفی رحمان‌دوست شاعر و نویسنده با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان دبیر «جایزه مرغک» (جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان) منصوب شد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون در این حکم به شایستگی‌ها، سوابق و تجربه‌های ارزشمند رحماندوست اشاره کرده و برگزاری این رویداد را فرصت ارزشمندی دانسته است که علاوه بر ارزیابی دقیق و کارشناسی کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان، امکان معرفی و حمایت از آثار فاخر و هویت‌بخش این حوزه را فراهم می‌سازد.

وی همچنین در این حکم اظهار امیدواری کرده است تا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های عظیم دانش و تجربه گرانسنگ نویسندگان، شاعران و ناشران کتاب و توجه به ارزش‌های فرهنگ اصیل ایرانی  و اسلامی و ملاحظه سیاست‌ها و جایگاه فرهنگی کانون، در مسیر اجرای برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری این رویداد و جریان‌سازی و اعتلای آثار ادبی حوزه‌ی کودک و نوجوان گام‌های مؤثری برداشته شود.

«جایزه مرغک» از سوی کانون پرورش فکری و با هدف ایجاد بستر مناسب برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و معرفی کتاب‌های برگزیده حوزه کودک ونوجوان و حمایت از ناشران این حوزه برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول