اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اقدام اورژانسی برای حل مشکلات کرمانشاه/ امام جمعه: ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان اولویت باشد‌

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مسئله ازدواج، شغل و مسکن جوانان، اگر در سطح استان حل شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

اقدام اورژانسی برای حل مشکلات کرمانشاه/ امام جمعه: ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان اولویت باشد‌

به گزارش خبرگزای فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان در دیدار محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه که پیش از ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، بر رفع مشکلات مردم با استفاده تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود تأکید شد.

وی افزود: باید سه موضوع را مدنظر قرار داد، اول امر ازدواج جوانان، دوم شغل و سوم مسکن، زیرا اگر این موضوعات در سطح استان حل شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مهم دانستن ظرفیت‌های بالقوه استان، تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی باید تحت نظر استاندار نسبت به رفع بیکاری اقدام اساسی کنند.

 صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در ادامه با اظهار خرسندی از حضور در استان کرمانشاه، گفت: باید با همه توان و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان به صورت اورژانسی نسبت به رفع مشکلات اقدام شود و از موقعیت‌های ارزشمند موجود استفاده بهینه شود.

وی افزود: مردم استان کرمانشاه، مردمی اصیل ولایی و با پیشینه‌ای روشن هستند که هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و در این آرمان مقدس هزاران شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت‌های خدادای، استعدادهای بزرگ نهفته استان در همه زمینه‌ها شکوفا شده تا مردم بزرگ استان از مواهب انقلاب اسلامی بیشتر بهره‌مند شوند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول