اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جشنواره ملی خوشنویسی «مشق مادر» در اراک برگزار می‌شود

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی جشنواره ملی خوشنویسی مشق مادر ویژه بانوان در اراک خبر داد.

جشنواره ملی خوشنویسی «مشق مادر» در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید جدیدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) این رویداد هنری با عنوان مشق مادر با حضور بانوان خوشنویس استان در اراک برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه که عصر روز جمعه ۲۳ دی‌ماه در محل حوزه هنری استان برگزار خواهد شد بانوان خوشنویس استان به بداهه‌نویسی  متن اعلام شده از دبیرخانه این جشنواره خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: این ویژه برنامه در سراسر کشور به صورت همزمان اجرا می شود و آثار تولیدی توسط واحد تجسمی حوزه هنری استان، مهر و موم شده و بلافاصله برای داوری به دبیرخانه جشنواره که در استان قزوین قرار دارد ارسال خواهند شد.

جدیدی بیان کرد:  آثار برتر مسابقه بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس کشور پس از ارزیابی در قالب مراسم اختتامیه ویژه برنامه «مشق مادر» که ۶ بهمن ماه در حوزه هنری قزوین برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد و در آیین اختتامیه «مشق مادر» علاوه بر ۱۵ جایزه ۵۰ میلیون ریالی به ۱۰۰ هنرمند منتخب دیگر نیز جوایز ۵ میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول