اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

سردار زهرایی: جهاد تبیین با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم محقق می‌شود‌

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه جهاد تبیین با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم محقق می‌شود‌، گفت: تبیین هم از گذر خدمت باید اتفاق بیفتد، البته خدمتی که صادقانه و بی‌منت برای حل مسائل نظام و مردم باشد.

سردار زهرایی: جهاد تبیین با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم محقق می‌شود‌

به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری فارس، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی توسعه ویژه 30 محله محروم در سراسر کشور، اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی همه داشته‌های خود را به میدان آورده و ما باید جای خود را در دفاع از انقلاب پیدا کنیم.

وی بیان کرد: دو اصطلاح کار برای خدا و انجام کار خدا وجود دارد که با یکدیگر متفاوت هستند، ما عزاداری می‌کنیم برای خدا، دست نیازمندان را می‌گیریم، کار برای خداست، ولی آیا اولویت انجام کار برای خدا در این مسئله هست یا خیر، این مهم است. ویژگی بارز شهید سلیمانی (که شهیدوار زندگی کرد و شهید شد)، انجام کار خدا در مقطعی که کیان ایران اسلامی و خود اسلام در خطر بود، است. در آن زمان اولویت کار خدا دفاع از اسلام و ولایت بود، دیدید که به نحو مطلوب این شهید عزیز این کار را انجام داد.

* دفاع تمام‌قد از ولایت و رهبری اولویت امروزِ ماست

رئیس سازمان بسیج سازندگی تأکید کرد: اگر از بنده حقیر سوال شود که الان اولویت کار چیست؟ می‌گویم که در این مقطع و بعد از اغتشاشات اولویت ما دفاع تمام‌قد از ولایت است، چون در 80-70 روز ‌این ستون خیمه انقلاب مورد تهاجم قرار گرفت‌ و در این مسیر فقط مدافعان نظام و انقلاب مورد هجمه قرار گرفتند و خیلی به دیگر مجموعه‌ها نظیر دولت و مجلس حمله نشد. متاسفانه خیلی دفاع محکمی از کسانی که انتظار می‌رفت هم ندیدیم.

سردار زهرایی ادامه داد: اولویت کار خدایی فعلا دفاع از رهبری به عنوان ستون اصلی انقلاب است. کار دوم هم استفاده از پنجره خدمت به مردمی است که باوجود آنکه اعتراض داشتند نسبت به سوءمدیریت‌ها، اما با اغتشاشات همراهی نکردند، بین دولت و نظام تفکیک قائل هستند‌ و نمی‌پذیرند که به خاطر ناکارآمدی یا فساد، اقتصاد و معیشت، بیایند و بر سر اصل اسلام و انقلاب معامله کنند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم محقق می‌شود‌، تأکید کرد: حتی تبیین هم از گذر خدمت باید اتفاق بیفتد، البته خدمتی که صادقانه و بی‌منت برای حل مسائل نظام و مردم باشد نه خدمت ریاکارانه‌.

* حاشیه‌نشینی هنوز به بحران تبدیل نشده‌ اما می‌تواند به تهدید تبدیل شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: البته یکی از این مسائل که هم بسیج و همه بدنه دولت در کنار هم باید برای حل آن گام بردارند، مسئله حاشیه‌نشینی است. حاشیه‌نشینی هنوز به بحران تبدیل نشده است اما می‌تواند به تهدید تبدیل شود. کار بسیج هم البته همان گونه که رهبری فرمودند تبدیل تهدیدها به فرصت‌هاست. حاشیه‌نشینی روی جمعیت، بزه‌کاری، آسیب‌های اجتماعی، طلاق، اعتیاد و بیکاری اثرگذار است.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول