اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«پلیس مقتدر و حرفه‌ای؛ امین و مردمی» سرلوحه رئیس پلیس جدید کشور

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: حرکت پرشتاب و عالمانه به سوی تحقق «پلیس مقتدر و حرفه‌ای؛ امین و مردمی» سرلوحه آرمان‌های من و همکارانم در این دوره از مسئولیت است.

«پلیس مقتدر و حرفه‌ای؛ امین و مردمی» سرلوحه رئیس پلیس جدید کشور

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در آیین معارفه که با حضور مقامات کشوری و لشکری در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، با سلام و درود به محضر مبارک امام عصر، ارواحنا فدا، و سلام و رحمت بر امام راحل و شهیدان و درود به رهبر فرزانه و خیرمقدم به میهمانان حاضر در مراسم معارفه اظهار داشت: از فرماندهی معظم کل قوا که با حکم اعتمادشان سرباز خویش را شایسته بر دوش کشیدن بار گران فرماندهی فراجا دیدند، صمیمانه سپاسگزارم و از خدای عالم قادر مهربان فروتنانه درخواست می‌کنم مرا در این آزمون دشوار موفق و سرفراز کند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: همه می‌دانیم که فراجا چه سازمان عظیمی است و چه رسالت سنگینی برعهده دارد؛ تامین امنیت و آسایش عمومی در این سرزمین پهناور به‌رغم کمبودها و نیازهای اساسی، کاری خُرد نیست و باید از تک‌تک کارکنان فداکار انتظامی که تاکنون این وظیفه را به بهترین شکل انجام داده‌اند قدردانی و تشکر کنم به‌ویژه از بردار گران‌قدر و عزیزم سرتیپ پاسدار، حسین اشتری و سایر سرداران و امیرانی که سکان‌دار این کشتی در دریای متلاطم سال‌های گذشته بوده‌اند.

وی افزود: اینک که ولی امر، مسئولیت تداوم این راه دشوار را به اینجانب محول فرموند، حکم او را امانتی الهی و مردمی می‌شمارم و باید با تمام توان اجرای بند بند آن همت گمارم و همواره متن آن را در نظر داشته باشم.

سردار رادان تصریح کرد: با معظم له و با آحاد ملت شریف‌مان پیمان می‌بندم آنچه در توان دارم به کار گیرم و با بهره‌گیری از هدایت‌ها،‌حمایت‌ها و دعاهای ایشان، پشتیبانی همه‌جانبه ستاد کل نیروهای مسلح دولت، مجلس، قوه قضائیه، و دیگر نهادها و سازمان‌ها و به‌ویژه با همت والا و کوشش بی‌دریغ کارکنان و ماموران فراجا روز به روز بر گسترش و بهینه‌سازی خدمات انتظامی به مردم بیفزاییم؛ عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندان کنم که به فرموده مولایمان یا هم‌کیشان من هستند و یا هم‌نوعان من و درهرحال شایسته تکریم و انصاف هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: امام راحل به‌واقع ملت رشید ایران را بی‌نظیر در تاریخ و آنان را ولی‌نعمت مسئولان نامیدند؛ بر این باوریم که هیچ‌کس از چتر حمایت و خدمت فراجا بیرون نیست و آسایش و آرامش مهم‌ترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است و خود را مکلف به تامین و حفاظت از این حق خداداد می‌دانیم.

سردار رادان افزود: سایه رحمت فراجا در همه‌جا و بر سر هر ایرانی گسترده است و دست اقتدارش مدافع حق ملتی است که سزاوار هرگونه جان‌فشانی و فداکاری است.

تصریح کرد: حرکت پرشتاب و عالمانه به سوی تحقق پلیس مقتدر و حرفه‌ای؛ امین و مردمی،‌سرلوحه آرمان‌‌‌‌‌های من و همکارانم در این دوره از مسئولیت است.

وی با بیان اینکه برای این جهاد خداپسندانه برنامه‌ها و نیازهای روشنی داریم، بر مهم‌ترین آنها تاکید کرد و گفت: خدمت عاشقانه و شبانه روزی به تمام شهروندان، سرعت و کیفیت‌بخشی بیش‌تر به خدمات انتظامی، تدوین و اجرای پیگیرانه معیارهای اخلاق حرفه‌ای و تکریم مراجعان، ‌احترام به حریم خصوصی و ارزش‌های ملی ارتباط پیوسته و هدفمند با افکار عمومی و استفاده از نخبگان و فرهیختگان ازجمله برخی موارد از برنامه‌های پیش روست.

وی افزود: رعایت اولویت‌ها و فوریت‌ها در ماموریت‌ها و خدمات، مقابله قاطع با ناامنی‌های اجتماعی و جرائم خرد و کلان بازتر کردن میدان ابتکار،‌ نوآوری و تصمیم‌گیری‌های شجاعانه از دیگر برنامه‌های دوران مسئولیت بنده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول