اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف محموله پارچه‌های خارجی در شاهرود/ ۲۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله پارچه‌های خارجی در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: دو هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق هم در میامی به مقصد نرسید.

کشف محموله پارچه‌های خارجی در شاهرود/ ۲۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبرها بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در محور شاهرود- میامی، کارکنان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شاهرود به همراه مأموران یگان تکاوری به یک دستگاه کامیون که از پایتخت به سمت یکی از شهرهای شرق کشور در حرکت بود، مظنون شدند و نسبت به توقف آن اقدام کردند.

وی به هماهنگی قضایی در این زمینه اشاره کرد و افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، ۸۸ طاقه پارچه خارجی قاچاق را کشف کردند.

حسنی تصریح کرد: کارشناسان، ارزش ریالی پارچه‌های قاچاق کشف‌شده را بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا، پرونده تکمیل و همراه متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا یادآور شد: در راستای کمک به دولت برای رونق و شکوفایی اقتصاد کشور، برخورد با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مأموران پلیس استان می دانیم.

کشف ۲۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در میامی

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از کشف دو هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران یگان امداد میامی، حین گشت‌زنی و کنترل محورهای اصلی این شهرستان، طی دو مرحله از دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و اتوبوس، دو هزار و 700 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

حسنی از انتقال وسایل نقلیه با دستور قضایی به پارکینگ خبر داد و اضافه کرد: پرونده به همراه دو متهم جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله‌های کشف‌شده را ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول