اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری برای کمک به مردم بسیج شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از امدادرسانی گروه‌های جهادی به شهروندان و روستاییان گرفتار در برف خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری در پی بارش برف در کنار نیروهای امدادی و مدیریت بحران استان به گرفتاران در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری برای کمک به مردم بسیج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد هوشنگ فولادی صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به بارش‌ برف در سطح استان ماشین‌آلات و رانندگان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان و برف‌روبی معابر شهری از ابتدای بارش‌ها بودند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از برف‌روبی برخی از معابر شهرکرد از ابتدای صبح امروز و امدادرسانی به شهروندان خبر داد و افزود: ماشین‌آلات سازمان بسیج سازندگی علاوه بر انجام ماموریت‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی در امدادرسانی به شهروندان نیز به کار گرفته می‌شود.

وی از امدادرسانی گروه‌های جهادی به شهروندان و روستاییان گرفتار در برف خبر داد و اظهار کرد: گروه‌های جهادی استان در پی بارش برف در کنار نیروهای امدادی و مدیریت بحران استان به گرفتاران در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

فولادی تصریح کرد: تعدادی از گروه‌های جهادی نیز برای امدادرسانی به روستاها اعزام شده‌اند تا مردم را در برف‌روبی خانه‌های روستایی یاری کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول