اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: حریف ما در جام حذفی قهرمان ایران است/ با تمام توان تورنمنت را شروع می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان، گفت: استقلال خوزستان تیمی ریشه‌دار است که در لیگ برتر هم قهرمان شده و بی‌شک کار سختی داریم.

حسینی: حریف ما در جام حذفی قهرمان ایران است/ با تمام توان تورنمنت را شروع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد شرایط تیمش قبل از دیدار با تیم استقلال خوزستان، اظهار داشت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. بعد از دیدار با مس رفسنجان تمرینات منظمی داشتیم و خودمان را آماده کردیم تا شروع مناسبی در جام حذفی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: استقلال خوزستان تیم قدرتمندی است. ما چند بازی این تیم را در لیگ دسته اول تماشا کردیم و می‌دانیم حریف سرسختی هستند. استقلال خوزستان تیمی ریشه‌دار است که در لیگ برتر هم قهرمان شده، بی‌شک کار سختی داریم و امیدوارم بازیکنان بتوانند عملکرد خوبی ارائه بدهند و با بردی روحیه‌بخش راهی دور بعدی جام حذفی شویم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا جام حذفی را جدی خواهند گرفت، گفت: قطعا همینطور است. این تورنمنت برای همه فوتبالی‌ها یک جام جذاب است. ما سال گذشته نیز اگر اشتباه داوری نبود، به مراحل پایانی جام حذفی می‌رسیدیم. اگرچه به خاطر فشردگی مسابقات لیگ برتر و خستگی برخی بازیکنان، به تعدادی از آنها مقابل استقلال خوزستان استراحت می‌دهیم اما با تمام توان برای پیروزی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازی خواهیم کرد.

حسینی با اشاره به مصدومیت برخی بازیکنان تیم پیکان در روزهای گذشته، تاکید کرد:‌ متاسفانه بدشانسی آوردیم و چند بازیکن خوبمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. این مصدومیت‌ها، محدودیت‌هایی برای ما ایجاد کرده، اما نفرات جایگزین خوبی داریم که شک ندارم می‌توانند خودشان را نشان بدهند. امیدوارم بازیکنان مصدوم هم هرچه زودتر سلامتی شان را به دست بیاورند و به میادین برگردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول