اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرداخت حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج های مازندرانی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش بانک‌ها در تسهیل شرایط ازدواج جوانان از پرداخت ۲۸هزارو ۳۴۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به جوانان مازندرانی در ۹ ماه گذشته امسال خبر داد.

پرداخت حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج  به زوج های مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران، اظهار کرد: موضوع جوانان و ازدواج در اولویت برنامه‌های  دولت سیزدهم قرار دارد. 

وی با بحرانی خواندن وضعیت جمعیت در مازندران لزوم تمرکز بر جوانی جمعیت و ترویج ازدواج آسان را ضروری دانست و افزود: برای آسیب‌شناسی و ساماندهی امور جوانان ۲۵ دستگاه اجرایی باید پای کار بیایند.

 

  معاون استاندار مازندران در این زمینه خاطرنشان کرد: امکانات و ظرفیت‌های رفاهی دستگاه‌ها باید به صورت رایگان در امر ازدواج جوانان استفاده شود.

سلگی با اشاره به نقش بانک‌ها در تسهیل شرایط ازدواج جوانان از پرداخت ۲۸هزارو ۳۴۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به جوانان مازندرانی در ۹ ماه گذشته امسال خبر داد و افزود: با توجه به بحرانی بودن رشد جمعیت در مازندران سهم و نقش بانک‌های عامل در پرداخت وام ازدواج باید افزایش یابد.

  وی با اظهار اینکه اگر برای جوانان برنامه نداشته باشیم دشمن از آن سواستفاده می کند و به این سمت می‌رود، یادآورشد: ساماندهی ازدواج جوانان در اولویت برنامه‌های فرمانداران استان مازندران قرار دارد. 

معاون استاندار با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید برای پژوهش های راهبردی در حوزه جوانان خواستار مشارکت فعال نخبگان استان در این زمینه شد. 

گفتنی است در این جلسه با تعیین وظایف دستگاه‌های اجرایی استان  در ستاد ساماندهی امور جوانان نقشه راه آنان در ترویج و گسترش این مهم تبیین شد. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول